Lecco

måndag 2 september 2019 - Lecco, Lombardiet, Italien

Inte långt utanför Citta Alta, Bergamo ligger en hamnstad som heter Lecco. Med kollektivtrafik, tåg tog det oss enbart 40 minuter. Denna stad är inte lika turistig som Bergamo, men ack så fin, och med en härlig atmosfär, att det är värt ett besök. Staden ligger vid como sjön som betyder

Vanessa Öhrström
nessaliten i Babymoon
Senast aktiv - från Rhodos, Egeo, Grekland
Bellisima Italia
söndag 25 juli 2010 - Lecco, Lombardiet, Italien

Ja, för visst är det vackert. Bara man kommer bort från motorvägen och in på de mindre vägarna är denna del av Italien en semester. Fantastiska vyer! Bergen som är beklädda med odlingar av olika slag. Agroturismo är verkligen ngt som finns överallt och förmodligen fungerar. När vi

Babymoon

21 augusti 2019 - 24 augusti 2019

Sista resan, utan barn, för oss blir förmodligen Bergamo. Vilket vackert och avkopplande ställe, god mat å dryck, glass och fina vyer!

De fyra musketörerna på äventyr i Europa

5 juli 2010 - 3 augusti 2010

En lång härlig resa som vi hoppas inte bara blir ett miljöombyte för oss vuxna utan också lite lugn, men framförallt mycket skoj och härliga äventyr.