Limone Sul Garda

Dricker lemonad i Limone!
onsdag 12 juni 2019 - Limone Sul Garda, Lombardiet, Italien

Mums! Gott med Lemonad och så vackert i Limone!❤️🤗

Bergamo + Limone
tisdag 10 augusti 2010 - Via Corda, Limone Sul Garda, Lombardiet, Italien

Vi har hittills haft tur med väder, bra smultronställen, och några fantastiska restaurangupplevelser! Sista kvällen i Limone nu och kom precis tillbaka till hotellet från en liten utflykt till Riva del Garda. Vattnet är helt klart och utsikten är otrolig. Har badat jättemycket på våra

kjersen
kjersen i Italien 2010
Senast aktiv - från Borås, Västra Götalands län, Sverige
Regn, regn, regn
tisdag 15 juni 2010 - Via Corda, Limone Sul Garda, Lombardiet, Italien

Hej, Igar akte vi fran Zell am See till Limone sul Garda vid Gardasjon i norra Italien. Zell am See motte oss med sommarvarme och stralande sol sa de tva forsta dagarna vandrade vi i bergen och besokte ett stort vattenfall. Den andra kvallen var det slut pa det fina vadret och istallet regnade det

Sofie Schelin Kärras
sofiesk i Eurotrip
Senast aktiv - från Marseille, Provence-Alpes-Côte d'Azur, Frankrike
Bilresan Stockholm-Italien T&R  sommar 2019

Bilresan Stockholm-Italien T&R sommar 2019

6 juni 2019 - 25 juni 2019

Äntligen skall jag Lotta och min man Peter resa med våra två barn Annie 9 år och Theodor 11år. Det skall bli en spännande resa som skall göras på ca tre veckor. Stockholm Sverige-Tyskland-Österrike-Italien T&R med bil. Vi har spanat in olika ställen på förhand som intresserar oss alla på olika sätt. Peter brinner lite mer för Tyskland & alperna i Österrike med snö och coola vägar på höga höjder mer än vad jag kanske gör men jag vill gärna se det och tycker att det är mycket vackert och häftigt och älskar såklart de vackra vyerna. Jag gillar kanske mer solen och stränderna vid hav eller sjöar med små charmiga byar som det vimlar av i Italien. Gamla städer med dess charm och även maten och vinet i Italien lockar mig kanske lite mer än för Peter. Barnen tänker mest på glass och bad i olika former karuseller och lekplatser men de gillar också coola platser som grottor och borgar och hotellrummen är tydligen något de tycker är spännande att se varje gång. De är vana vid att åka bil då vi pendlar ganska ofta till Vemdalen från Huddinge ( 52 mil ) Självklart tjafsar de med varandra och ibland får man säga till men det brukar bli så att när vi är borta så finner de varandras sällskap ganska naturligt. ❤️ Vi har preliminärt bokat några boenden ner första vecka som går att avboka om vi vill. Vi har bokat ett säkert kort och det är första stoppet på tysk mark på badlandet Tropical Island utanför Berlin. Bra med en lite överraskning för barnen efter många timmar i bilen! Nu håller vi tummarna. ❤️

Eurotrip

Eurotrip