Mantua

r
fredag 6 augusti 2010 - Mantua, Lombardiet, Italien

Nu ar det snart helg och imorgon ar det tva veckor kvar tills jag kommer till Sverige. Jag trivs super duper duper bra pa mitt nya

b
torsdag 5 augusti 2010 - Mantua, Lombardiet, Italien

Hej hej! Nu maste vi val haft en jobbig tid?! Vantat och vantat pa att jag ska skriva nagot... Min tid i Rom var strallande. Mycket nya intryck och mycket roliga, varma och oppna manniskor. Ska lagga ut filmklipp nar jag far tid. NI mandags borjade jag pa ett min-cred och dar ar barnen 3-6ar.

fg
måndag 19 juli 2010 - Mantua, Lombardiet, Italien

4 min tills datorn automatiskt loggar ut mig. Snabba ryck som galler! I lordags var det lite som festen mer som en liten Woodstock-festival. Nagon jagade en tupp, nagon badade i sprit, nagon gjorde sprit och nagra gjorde annat. Men jag tyckte det ar trevligt trots dessa "hippies". Efter ett tag

á
lördag 17 juli 2010 - Mantua, Lombardiet, Italien

Fem veckor kvar tills jag landar i Sverige. Fem veckor kanns just nu som en valdigt, valdigt lang tid. Pa mandag har jag varit har i fyra veckor. Jag hoppas att tiden flyter pa battre efter att jag varit i Rom. Jag har raknat ut att jag bara har tretton arbetsdagar kvar. Nasta vecka stanger kyrkan

NYTT VIDEOINLAGG!
torsdag 15 juli 2010 - Mantua, Lombardiet, Italien

Mycket noje! http://www.youtube.com/watch?v=SDiCfE7SArY

Roadtripp
onsdag 14 juli 2010 - Mantua, Lombardiet, Italien

Videoinlagg fran i lordags. Annu en film kommmer fran idag men nar jag har tid att ladda upp den http://www.youtube.com/watch?v=8RLqcU4mNe8

Efter 42 timmars jobb och sex glassar
fredag 9 juli 2010 - Mantua, Lombardiet, Italien

Efter nio timmars jobb stod jag och vantade pa bussen. Jag vantade och vantade meningen buss verkade komma. Och grejen ar att Porto Mantovano, dar jag jobbar ligger ca 5 km fran Mantova och bussarna gar bara en gang i timmen. Saw det var helt enkelt bara att vanta pa nasta. Nar dewn inte heller dok

valmaende
torsdag 8 juli 2010 - Mantua, Lombardiet, Italien

Idae flot dagen pa bra. Men mot 15.30/tiden fick jag en valdig huvudvark. Kan varit for att jag drack for lite. Nu tror jag att jag fatt i mig bortat fyra litenr vatten *bortdssett fran maten(. At fgem portioner idag. Nar jag kom hem var jag supertrott men bestamde anda att ga opch handla och ta en

onsdag 7 juli 2010 - Mantua, Lombardiet, Italien

Bibliotektet 11 minuter innan datorerna automatisk stangs av. Vill skriva mycket idag. Far se hur mycket jag hinner... For er som nyligen blivit tillagda pa den sidan kan jag beratta att jag under tva manader ar volontar i Mantova, Italien. Jag arbetar pa ett sommarkollo for barn i aldrarna 6-12

Senast aktiv - från Mantua, Lombardiet, Italien
Sebastian <3 bambini (barn)
tisdag 6 juli 2010 - Mantua, Lombardiet, Italien

Igar kastade jag upp en killes pennor pa ett tak. Han borjade grata! Det var ratt at honom, tyckte jag. Han hade fatt for sig att borja skriva (KLOTTRA!) pa skolfasaden. Fy! Efter en timme eller en kvart eller hur lang tid det nu tog fick han tillbaka pennorna. Detta var alltsa igar. Idag nar jag

Min stora Italien-resa

Min stora Italien-resa