Moniga del Garda

Italien 2016
söndag 12 juni 2016 - Moniga del Garda, Lombardiet, Italien

Vi skickar lite bilder så ni ser hur bra vi har det på vår Italien resa. Hittills var allt gåt som på räls. Vi har haft lite otur med vädret men även det har blivit bättre så vi har badat i Mar Adriatico och i Lago Di Garda. i Miramar var det yoga 10:00 varje dag utom på söndag. När vi

Tommy Wrang
tompaw i Italien 2016
Senast aktiv - från Åkersberga, Stockholms län, Sverige
Gps = Teknik = Opålitligt
söndag 5 augusti 2012 - Moniga del Garda, Lombardiet, Italien

Hej hej Nu har vi nått Italien. Mycket körande men äntligen framme. Red light district i Amsterdam var en spännade plats, kul och annorlunda. =) (Fanns ingen cider i öl-landet att frambringa) Här är det iaf. 35 Grader varmt och strålande solsken! (Daniel ligger däckad i sängen med AC:n

Diana Andersson
DianaAndersson i Europa tur
Senast aktiv - från Indianapolis, Indiana, USA
Italien 2016

23 maj 2016 - 4 juni 2016

Vi startade resan redan på måndagen den 23 maj för att hälsa på Leif och Monika i Blädinge sedan Eva och Lars i Nävlinge innan vi kom till Trelleborg och färjan över till Sassniz. Första stoppet Stralsund nästa i Bayreuth innan Garmen-Partenkirschen. Vidare över alperna på Europabruggen till Choggia. Sen fortsatte vi till Gardasjön och sen börjar resan hem åt.

Europa tur

2 augusti 2012 - 6 augusti 2012

Till italien, via amsterdam och tillbaka