Toscolano Maderno

Roadtrip - Dag 8
tisdag 9 augusti 2011 - Toscolano Maderno, Lombardiet, Italien

Roadtrip, Dag 8 - 9 aug  Den sista frukosten vid Gardasjön intogs på en blåsig terass då det under natten blåst väldigt mycket och gjort att Gardasjön hade stora vågor som slog mot klippkanten. Det gick dock bra att äta frukosten trots blåst och medan vi satt där kom solen fram. Efter

Roadtrip - Dag 7
måndag 8 augusti 2011 - Toscolano Maderno, Lombardiet, Italien

Roadtrip, Dag 7 - 8 aug  Idag har det varit en fin dag med mycket sol. Efter frukosten gick vi ner till poolen och la oss på varsin solstol. Sedan har vi varierat oss mellan dopp i poolen och dopp i Gardasjön. Riktigt underbart! Solen har värmt på bra och vi hoppas på lite färg på våra

Roadtrip - Dag 6
söndag 7 augusti 2011 - Toscolano Maderno, Lombardiet, Italien

Roadtrip, Dag 6 - 7 aug Idag tog vi också sovmorgon och sedan gick vi ner och åt frukost på terassen med Gardasjön som utsikt. Det har varit väldigt molnigt idag och Gardasjön har varit täckt av en dimma. Iblnad har dock solen tittat fram och värmt upp oss lite mer. Temperaturen är annars

Roadtrip - Dag 5
lördag 6 augusti 2011 - Toscolano Maderno, Lombardiet, Italien

Roadtrip, Dag 5 - 6 aug  Vi tog sovmorgon och gick sedan ner och åt frukost. Vi åkte från Udine runt kl 11 och tog småvägar till Gradasjön. Allt för att få se så mycket som möjligt! Vi stannade och åt lunch i en by/stad som hette Ponte di Piave, Fredrik tog Pizza och jag tog pasta. Vi

Roadtrip Augusti 2011

Roadtrip Augusti 2011

2 augusti 2011 - 13 augusti 2011

Jag och sambon åker iväg på en två veckors lång roadtrip i Europa i hans fina Golf R32:a. Länderna vi ska besöka är Tyskland - Österrike - Italien.

Senaste aktivitet
Senaste svar