Italien

Sista dagen på Hotell Cavalieri Del Mare!
måndag 17 juni 2019 - Massa, Toscana, Italien

Fem nätter på Hotell Cavalieri. Del Mare!Vi fick ett bra avslut på denna plats idag med en heldag vid poolen och restaurang ikväll! Vad ska jag säga om detta stället?Vi har lärt oss hur man inte skall göra i framtiden och det blir ett tips till er andra. Boka inte fem nätter via

Leonardo da Vinci
söndag 16 juni 2019 - Rom, Lazio, Italien

Kl. 1 i natt väckte Elias mig. Han hade ont i magen. Vi gick på toa men på väg tillbaka till sängen kräktes han i kaskader. Stackarn. Han måste ha fått i sig något olämpligt för vi andra har inte känt av något. Vi tog det lugnt på förmiddagen, trötta efter gårdagen och natten. På

Malande i Italien
Festival i Pisa! Wow vilken grej!
söndag 16 juni 2019 - Pisa, Toscana, Italien

En förmiddag vid poolen. Kl 17 körde vi mot Pisa. Vi fick ett superbra tips av hotellet att köra till en parkering vid flygplatsen  ”Pisa Mover” och ta en mover in till central station i Pisa centrum! Den var inte bara billig utan var även stor och en mer säker p plats mot inbrott och

Mamma Mia.... vad gott!
lördag 15 juni 2019 - Rom, Lazio, Italien

Dagen började tidigt. Efter en lättare frukost tog vi bussen in till city för att möta upp vår guide. För nu väntade en 3 timmar lång matvandring i de centrala delarna av Rom. Vi var lite tidiga så vi såg oss om på torghandeln och sedan tog vi lite dricka. Kl. 10.00 mötte vår guide

Malande i Italien
Ingenting blir som man tänk sig
fredag 14 juni 2019 - Rom, Lazio, Italien

Jag hade svårt att somna igår kväll men strax efter kl. 00.00 slöt jag ögonen och sov som en stock tills kl. 6.00. Eftersom vi kom fram så sent så hade vi ingen frukost men jag hade tagit med mig lite nudlar så pojkarna kunde få i sig nudelsoppa till frukost kl. 8.00. Hade helt glömt bort

Äntligen framme
torsdag 13 juni 2019 - Rom, Lazio, Italien

Vi började vår resa från Stockholm, Arlanda med mellanlandning i Oslo. Där hade de satt upp en slumpmässig test för narkotika. Gissa om vi skrattade när Lucas och mamma blev utvalda för testet. Planet från Oslo var försenat, dock bara 30 min. Efter en lång resa med förseningar landade

Heldag på stranden!
fredag 14 juni 2019 - Massa, Toscana, Italien

30 grader och solsken blev en heldag på stranden. Både vatten och sand är fin här och hotellets privata beach club helt ok med mat och dryck! Det kom ett överraskande regn moln då vi satt under parasoll och åt. Försvann lika fort som det kom och det blev lite disigt vilket var skönt då

선릉오피 ♬유유닷컴♬ ◆『UUop1』닷『coM』◇ 천사 선릉OP↘선릉립카페♣선릉핸플♠선릉룸싸롱●선릉오피¶선릉스파 ̄선릉술집
fredag 14 juni 2019 - Genua, Ligurien, Italien

선릉오피 ♬유유닷컴♬ ◆『UUop1』닷『coM』◇ 천사 선릉OP↘선릉립카페♣선릉핸플♠선릉룸싸롱●선릉오피¶선릉스파 ̄선릉술집선릉오피 ♬유유닷컴♬ ◆『UUop1』닷『coM』◇ 천사

아산오피 △유유닷컴△ ▣UUOP1「COM」▣ 업소순위 아산핸플Ю아산스파♠아산안마방∝아산안마∑아산풀싸롱▒아산립카페▒아산술집
fredag 14 juni 2019 - Genua, Ligurien, Italien

아산오피 △유유닷컴△ ▣UUOP1「COM」▣ 업소순위 아산핸플Ю아산스파♠아산안마방∝아산안마∑아산풀싸롱▒아산립카페▒아산술집아산오피 △유유닷컴△ ▣UUOP1「COM」▣ 업소순위

Framme i Massa, Toscana!
torsdag 13 juni 2019 - Massa, Toscana, Italien

Vi kom fram till Hotell Cavalieri del Mare vid lunch och parkerade våra väskor på rummet.Här skall vi bo i fem nätter och göra olika utflykter.Vi gick ner till hotellets privata strand och kollade. I detta område är det mycket ”seafood” men finns även pasta och pizza av olika slag. Vi