Nagasaki

Språkresa i Fukuoka, Japan

Språkresa i Fukuoka, Japan

14 oktober 2009 - 25 september 2010

Kortvarig språkresa i Fukuoka, Japan. Finns inte mycket mer att säga om den saken.. Isak kommer gå vilse 24/7.

This is for the people of the sun

This is for the people of the sun

25 augusti 2009 - 22 december 2009

jag kommer inte komma hem med stora ögon, grönt hår och ett två meter långt monstersvärd vilandes på min axel...

Japan 2009

Japan 2009

21 oktober 2009 - 18 november 2009

Und sie hat es wieder getan... diesmal auf eigene Faust! Schaut rein und seit dabei bei einer supergeilen 4-wöchigen Backpacking-Tour durch Japan. Hinweis: einige Tage brauchen noch Updates, sowohl was die Berichte als auch die Fotos angeht; diese kommen aber noch - versprochen! ^_^

Japan

Japan

29 maj 2009 - 22 juni 2009

Jag skriver denna resedagbok dels för dom som vill se japan lite mer och dels för att peta dom som vill men inte kan åka i ögat.

Japan:) Wwoofing

Japan:) Wwoofing

16 april 2009 - 3 juni 2009

Hi again! Once again I will out travelling. This time I will try wwoofing in Japan:) Experience japanese culture and hopefully learn some japanese:) Experience Japan at springtime, bath in hotsprings:) Meet my friends:) Looking forward to it! All the best to you! Hugs Karin

Japan en gång till!

Japan en gång till!

17 februari 2009 - 29 april 2009

sushi, körspärsträd och mycket Shinkansen.

The Honey Year

The Honey Year

13 april 2009 - 28 april 2010

Varför åka på smekmånad när man kan åka iväg ett helt år (och lite till...)? Bröllopsresa till Brisbane och New York med många (förhoppningsvis) avstickare åt olika håll... Lord Howe Island verkar inte helt fel... Och det gör inte Japan heller... Samt Hawaii :)

Kryssning runt Stilla havet

Kryssning runt Stilla havet

19 januari 2009 - 8 maj 2009

Avresa från Stockholm med BEA till London och vidare till Los Angeles. Här väntar ett dunderparty för alla oss som gör denna kryssning och den 21 Januari kastar vi loss förtöjningarna och ger oss iväg mot Mexico och Söderhavsöarna.

We (hope) we will survive a japanese monsoon.

We (hope) we will survive a japanese monsoon.

12 juni 2009 - 3 juli 2009

Kulturkrock i Japan.

Mot oändligheten och vidare

Mot oändligheten och vidare

4 december 2008 - 20 mars 2009

Stockholm->Thailand->Laos->Cambodia->Vietnam->(Kina)->Hongkong->Japan->Stockholm