Tokushima prefektur

Avslutning
tisdag 28 augusti 2012 - Tokushima, Tokushima prefektur, Japan

Som en avslutning på mitt utbytesår skrev jag ett "litet" inlägg om mina sista dagar i Japan. Läs gärna om du orkar :) http://kaianijapan.wordpress.com/2012/08/21/farval-av-japan-pa-ett-tag-iaf/ Hao de

Slut på resdagboken
måndag 21 maj 2012 - Tokushima, Tokushima prefektur, Japan

Hej alla! Hoppas ni mår bra. Resdagboken stängs ned den 15 juni så jag har startat en ny blogg, även om jag kommer hem snart. http://kaianijapan.wordpress.com/ Fortsätt gärna följa mig på nätet!

Livin` in Tokushima: Update nr. 7
lördag 28 april 2012 - Tokushima, Tokushima prefektur, Japan

Tjaaa! Hur är läget? Själv mår jag fint, tycker att livet i Japan flyter på ganska så bra :) Vad har hänt senaste månaden? Hm, ja jag har haft vårlov. Under lovet var jag bland annat iväg på bowling och karaoke med kompisar, men också iväg tillsammans med värdfamiljen på cirkus,

Livin` in Tokushima: Update nr. 6
tisdag 13 mars 2012 - Tokushima, Tokushima prefektur, Japan

Tja! Har inte skrivit här på ett tag, beror nog på att det inte hänt sådär jättemycket den sista tiden. Men tänkte ändå berätta lite kort om vissa saker även om det flesta dagarna har liknat varandra ganska så mycket... Den 1 mars var det examensdag och ceremonin var inte den

Resa hit och dit
söndag 29 januari 2012 - Tokushima, Tokushima prefektur, Japan

Jamen tjenare! På tisdag har halva min tid här i Japan gått, galet men känns bra. Bra att jag vet att jag det inte är hur länge som helst kvar tills jag får se er alla igen men också gött att jag fortfarande har en massa tid kvar! (majoriteten av de andra utbytesstudenterna drar hem om en

Livin` in Tokushima: Update nr. 5 - Busy life
lördag 3 december 2011 - Tokushima, Tokushima prefektur, Japan

Idag är det lördag, sov till kl ett och sitter och slöar franför TV:n. Vardagen har på sistone blivit hektisk och jag har fullt upp om dagarna. Som jag berättade senast har jag börjat träna med Tokushima Vortis, det professionella laget i stan. Träning tisdag-fredag plus träning/match

Senast aktiv - från Tokushima, Tokushima prefektur, Japan
Livin` in Tokushima: Update nr. 4 - det går bra nu!
torsdag 10 november 2011 - Tokushima, Tokushima prefektur, Japan

Hej, nytt inlägg här, hoppas att ni har det bra i det kalla Sverige :) Jag kämpar på här i Tokushima, trivs fortsatt mycket bra. Under dagarna som gått har jag bland annat besökt Kyoto och spelat både futsal (fotboll inomhus typ) och beachfotboll (på sand alltså). Idag, 10 november, har

Senast aktiv - från Tokushima, Tokushima prefektur, Japan
Livin' in Tokushima: Update nr 3 - Vardag...
måndag 10 oktober 2011 - Tokushima, Tokushima prefektur, Japan

Idag är jag ledig från skolan och tar det riktigt lugnt. Rummet behöver städas så jag ska väl göra det snart, haha. Jag har nu verkligen kommit in i vardagslivet här i Tokushima, tänker att jag drar en helt vanlig skoldag hoppas du inte somnar när du läser haha: Dagen börjar med att

Livin' in Tokushima: Update nr 2
torsdag 22 september 2011 - Tokushima, Tokushima prefektur, Japan

Jaha, en månad har tagit sen ankomsten till Tokushima, livet flyter på här och jag trivs mycket bra! Vad har hänt de senaste två veckorna då? Ja, ska vi se här. Lite svårt att komma ihåg allting men jag ska försöka berätta allt jag kommer ihåg :) Måndag till onsdag förra veckan

Livin' in Tokushima: Update nr 1
lördag 10 september 2011 - Tokushima, Tokushima prefektur, Japan

Det är lördag kväll, jag sitter på mitt rum här i Japan och lyssnar på What a wonderful world med Louis Armstrong, nice nice! Skolan började för lite drygt en vecka sen och jag har haft väldigt händelserika dagar med många nya intryck! Min klass heter typ 24HR, trodde först när jag

Tokushima, Japan

Tokushima, Japan

18 augusti 2011 - 15 juli 2012

Jag ska bo i Tokushima, på ön Shikoku i Japan under ett år som AFS-student.

Kaian

Resmål