Tottori prefektur

Ett vanligt resturangebesok i Tottori......
onsdag 11 augusti 2010 - Tottori, Tottori prefektur, Japan

Jag lovade att aterkomma med historien om vad som hande pa resturangen. Som ni kunde lasa i det tidigare inlagget sa gick vi in pa en resturange ovetade om deras engelskakunsaper. Vi fick iaf god mat och nar vi nastan hade atit upp allt kom varan servitrick och fragade vad vi skulle gora imorgon.

burn baby burn!
tisdag 10 augusti 2010 - Tottori, Tottori prefektur, Japan

Sitter en sanbbis pa manga kissa ige innan jag ska hem och gora iordning mig infor kvallens middag hos en frammande japansk familj. Ja skasenare sammanfatta Tottori mycket battre for det fortjanar en fin sadan. Detta ar ett paradis. Troligen kommer ej sa manga vastlanningar his sa vi bli extremt

Manga Kissa, me love!
lördag 7 augusti 2010 - Tottori, Tottori prefektur, Japan

7/8 Vi vakna upp i Himeji på vårat hotell. Efter att ha chekat ut och lämnat kvar våra väskor begav vi oss iväg för att titta på det stora, berömda slottet. Av någon anledning så var det gratis inträde denna dag så vi hängde inte läpp. Innanför murarna blev vi stoppad av en äldre

Big in Japan!

Big in Japan!

2 augusti 2010 - 27 augusti 2010

Nu är det dags! Länge har jag pratat om det men nu blir det av. Som tur var så lyckades jag lura med mig två medresenärer. Syskonen Emma och Jonas Nilson. Vi bokade biljetter så att de inte skulle banga i sista sekund och lämna mig ensam. Men nu är allt som sagt bokat och klart! Den 2 augusti börjar ett nytt galet äventyr!

Henry Rodluvan
RodluvansHenry