Calgary

Dr Iruwa Iwisa Voodoo Magic Call +27730886631 In USA, California, Texas,
måndag 15 april 2019 - Calgary, Alberta, Kanada

Dr Iruwa Iwisa Voodoo Magic Call +27730886631 In USA, California, Texas,Dr Iruwa Iwisa Voodoo Magic Call +27730886631 In USA, California, Texas,Dr Iruwa Iwisa Voodoo Magic Call +27730886631 In USA, California, Texas,

Urgent Revenge Death Spell Caster Voodoo Spells Dr Ikhile +27789518085 IN USA,LOndon
onsdag 10 april 2019 - Calgary, Alberta, Kanada

Call & Whatsapp+27789518085 Website:http://solutiontemples.com Dr Ikhile GET PROBLEMS SOLVED BY (GREAT ASTROLOGER)World Famous Astrologer/Vashikaran, Spell Casters, Black Magic, White Magic, Real VOODOO LOVE SPELL  in USA, UK, CANADA, AUSTRALIA, Kuwait, UAE, GET BACK LOST LOVER AFTER DIVORCE,

Barcelona +27789518085 black magic to bring love back specialist ...
lördag 6 april 2019 - Calgary, Alberta, Kanada

Get 101% Solution Of All Problems by Dr Ikhile Website:http://solutiontemples.com Best Astrologer In South Africa solve your all life problems call now-+27789518085 for more info Love Problem Solution: Our sangoma culture and society is a part of this world. Our parents till now wants to make all

Calgary
tisdag 22 september 2015 - Calgary, Alberta, Kanada

Snart är det slut på sötebrödsdagarna! Ja så skrev mina föräldrar i mailet till oss häromdan! Huename ja! Jäklar i havet va tiden gått fort, ändå känns det som vi hunnit med precis hur mycket som helst våra 3 veckor tillsammans, speciellt då vi kollar i kameran och konstaterar att

Blame Canada (eh?)
lördag 14 februari 2015 - Calgary, Alberta, Kanada

Då är det dags att sammanfatta resan... Åtta skiddag av varierande grader av regn, snöblandat regn, dimma och blötsnö i pisten. Idag så vaknade visserligen upp till strålande sol (observera - ingen skiddag idag) men i övrigt har det i princip regnat någon gång under dagen, varenda dag

Thomas Renlund
thsred i Rocky Mountain Skiing
Senast aktiv - från Uppsala, Uppsala län, Sverige
Muckle´s Calgary
tisdag 24 september 2013 - Calgary, Alberta, Kanada

Anlände igår kväll till Calgary, här ska jag besöka Verna & Ken Muckle, Verna är min fars kusin. Senare idag ska det visst vankas kanadensisk barbecue då också sysslingar kommer. Fortsätter på torsdag till Vancouver.

Dag 5 Going by the river!
tisdag 3 september 2013 - Calgary, Alberta, Kanada

Nu har jag varit här ett par dagar och hunnit installera mig lite. Jag bor i en lägenhet ovanför cafet här i lilla Blackfalds tillsammans med en annan, jättego tjej, som heter Saebom. Hon är 25 år och är från Sydkorea. På lördagen efter att Gudrun skjutsat och lämnat av mig här,

Resans 3:e dag, Calgary
fredag 30 augusti 2013 - Calgary, Alberta, Kanada

Fredag 23.15 Idag har varit en sån där riktigt härlig sommardag! Efter en härlig natt och sovmorgon tillsammans med herr "spiderman-katt" blev det till att gå upp och hälsa på den glada hunden Leo, äta frukost framför TV'n, samt ordna med den här resdagboken. Runt 11 stod jag sedan

Resans andra dag, Calgary
torsdag 29 augusti 2013 - Calgary, Alberta, Kanada

Torsdag 18.00 En mycket effektiv dag! Nu har jag fått ett kanadensiskt telefonnummer och internet. Jag skickar gratis sms till utomlandet och har fria telefonsamtal och sms inom Kanada, samt 1GB mobilsurf\månad. Så nu är jag kontaktbar över internet! Väldigt bra! Idag fick jag sovmorgon o

Tandbeläggningar, spya och bilåkning.
onsdag 21 augusti 2013 - Calgary, Alberta, Kanada

Igår kväll somnade Ola med kläder på, utan att borstat tänderna så självklart fick Ida ingen ro förrän detta var gjort så att inte karius och baktus skulle angripa hans tänder. Detta har som ni alla förstått lett till en rad skämt angående karius och baktus och vikten av

Rocky Mountains, Canada

Rocky Mountains, Canada

29 augusti 2015 - 22 september 2015

Har aldrig haft nån direkt längtan till Kanada, men det har jag NU! Resan går till Rocky Mountains som sägs ha Kanadas vackraste nationalparker, glaciärer, sjöar och bergsbyar... Låter underbart:) Men framförallt ska jag träffa min älskade dåter där och vi tänker tillbringa 3 hela veckor tillsammans over there<3 Life is good:)

Rocky Mountain Skiing

Rocky Mountain Skiing

5 februari 2015 - 15 februari 2015

Canada - Winnipeg to Vancouver

Canada - Winnipeg to Vancouver

13 september 2013 - 28 september 2013

A journey to meet my canadian relatives and to see the place where my great grandmother lived. En resa för att träffa mina kanadensiska släktingar och besöka den plats där min farmors mor levde och verkade.

Volontar och resenar i Kanada och USA

Volontar och resenar i Kanada och USA

28 augusti 2013 - 19 december 2013

Beskrivning av min resa som mestadels kommer besta av volontar arbete som Missionbuilder pa bibelskolan Youth With A Mission in Blackfalds, Red Dear. Men kommer aven innehålla minst 5 dagars skidakning i Revelstoke, utforskande av Calgary och nagra dagar i New York darifran jag sedan tar flyget hem den 18 december.. Dar emellan finns fritt utrymme att resa och besoka lite andra stallen också. Till exempel Vancouver och Washington.

Back 2 Canada

Back 2 Canada

19 augusti 2013 - 4 september 2013

Åter igen åker familjen Lång på Kanada-trip. Dock är en resemedlem (Moa) utbytt mot en ny (Mattias).

Kanada- follow your dreams

5 mars 2012 - 14 april 2012

Nordamerika!

Nordamerika!

6 februari 2012 - 17 april 2012

En fantastisk resa tillsammans med älsklingen!

Kanada

Kanada

26 september 2011 - 20 januari 2012

Jag och Michaela packar väskan och åker till Kanada! =)

Ina Haartje
ina.downunder