Osijek-Baranjas län

då var tågmuppandet igång....
söndag 6 april 2014 - Osijek, Osijek-Baranjas län, Kroatien

Hej hej, Idag har själva anledningen till resan startat, rundresan i Kroatien och Bosnien. Det vart tidig uppstigning vid 5:45 och sedan frukost. Efter den gick vi ner till stationen i Zagreb för att ta plats på vårt chartertåg. Vi började med att åka runt olika delar av Zagrebs godsbanor

Daniel Majd
mr majd i Balkan 2014
Senast aktiv - från Elmshorn, Schleswig-Holstein, Tyskland
Nu blev det moppe igen !!!!!!!!!!

Hej alla glada. Efter fčrra mopperesan sa Anette att det blir nog ingen mer moppesemester fčr oss, rumpan tog fčr mycket stryk. Vad gčra??? Det blir till att fixa en moppe med fåtölj..... Vi tog flyget ner till munchen och där hyrde vi Trikar,,,man kan med lite fantasi kalle det en

Kroatien, alla borjar bli sjuka.
tisdag 5 maj 2009 - Osijek, Osijek-Baranjas län, Kroatien

Motena i sondags gick bra. Forst var vi i en baptistkyrka som lag i ett vanligt hus, trangt men trevligt. Efterat fick vi fika i tradgarden, massa trevliga manniskor. Traffade bl.a. 2 st som gatt bibelskola i norge sa dom kunde lite norska. Sen akte vi hem o slappade lite innan det var dags att

tisdag 3 april 2007 - Osijek, Osijek-Baranjas län, Kroatien

Hello! We managed to get up in time today, an hour and a half before departure. But unfortunately the tram was delayed so we missed our bus, however there was one leaving half an hour later, and we got student discount on the tickets, so it was worth it! Varazdin is an hour and a half north east

party-end....
lördag 20 maj 2006 - Osijek, Osijek-Baranjas län, Kroatien

Det är jätte skönt att vara hemma igen...! och att ta det lite lugnt nu inför studenten...! Resan kunde inte ha varit bättre!! Bröllopet var hur vackert som helst och min kusin (Danijel) som gifte sig var jätte glad hela tiden då vi var där!!! Har nu även laddat upp lite bilder från

Såå gulliga!
onsdag 5 april 2006 - Osijek, Osijek-Baranjas län, Kroatien

Idag har inbjudan till min kusins bröllop kommit med posten! Hels sjukt hur gulliga de ser ut! Ja är såå avis nu!!!! Väntar verkligen nu tills våren....så att alla vårflörter börjar komma! ;P Jag har smått börjat planera vad jag ska ha med mig på resan! Har iaf betämmt vad för

planering
söndag 2 april 2006 - Osijek, Osijek-Baranjas län, Kroatien

Vi i familjen har börjat planera lite inför resan. Vi ska bila ner till Kroatien...inte så chockande, gör det varje år! Har redan börjat tänka på vad vi ska köpa i bröllopspresent till min kusin...! Vi är inte riktigt överens..! Jaja, jag längtar bara efter solen...har varit en sjukt

Balkan 2014

Balkan 2014

29 mars 2014 - 15 april 2014

Flyger till Belgrad för en vecka med en kompis runt i Serbien för att fortsätta en vecka med chartertåg i Kroatien och Bosnien. Efter det så avslutar vi med två dagar i Slovenien.

Antikrundan med gäster

Antikrundan med gäster

6 augusti 2010 - 15 augusti 2010

10 dagars överrasknings-resa, vet inte var och hur, bara när. Återkommer när vi vet mer.

Klassen tar tåget till Serbien

Klassen tar tåget till Serbien

27 april 2009 - 15 maj 2009

Tar tåget till Serbien med mina miljöorättvisevänner

Kroatien - besöka Jakov

Kroatien - besöka Jakov

29 mars 2007 - 5 april 2007

Visiting my pal Jakov, to see, travel and have fun!

Kroatien- Bröllop & sol

Kroatien- Bröllop & sol

29 april 2006 - 13 maj 2006

Ska på sol och badsemester. Där ska jag även på bröllop hos min kusin!

Sanela Demirovic
sanela