Hemma!
måndag 3 januari 2011 - Laholm N, Hallands län, Sverige

Jaha, Då var i hemma i Knäred igen, resan hem gick bra förutom dom där tågen som inte kan hålla tiderna. Vi tackar alla som följt vår underbara resa och förgyllt med kommentarer. Kram från Familjerna Hultberg & Kagg.

Happy New Year!
fredag 31 december 2010 - Bangkok, Thailand

Gott Nytt År! Önskar Hultberg & Kagg! Vi tjuvstartar! :D

Utflykt, Raya Beach!
torsdag 30 december 2010 - Karon Beach, Karon, Phuket, Thailand

Hej, Här kommer lite bilder från vår utflykt till Raya Beach som ligger på en ö utanför Phuket, + lite andra bilder. Vi är nu mer eller mindre friska, så flygresan till Bangkok ikväll skall nog gå fint(en del av oss tar en stänkare:-) ). Hälsningar Kaggarna o Hultarna.

Sjuklingar!
onsdag 29 december 2010 - Karon Beach, Karon, Phuket, Thailand

Hej, Nu har magsjukan snart gått över oss alla, idag ligger Anders, Nina o Petra o kurar på rummen. Fredrik har gått ut med ungarna för att käka och kanske få en massage. Vi laddar för nyårsfirande i Bangkok, med 10 milj invånare lär ju det bli en och annan raket. Vi var på en utflykt

Juldagarna!
måndag 27 december 2010 - Karon Beach, Karon, Phuket, Thailand

Godmorgon Sverige! Hoppas allt är bra där hemma. Här är allt bara bra. Juldagen tillbringade vi på stranden och avslutades med fotmassage och flätning. Igår(annandagen) var vi på Kata beach. På kvällen firade vi Fredrik (i förväg). Vi åt och drack så vi nästan sprack. Det var en

GOD JUL!
fredag 24 december 2010 - Karon Beach, Karon, Phuket, Thailand

God Jul till alla där hemma! Efter en heldag på stranden åt vi svenskt julbord på hotellet. Där ingentingsaknades, (Förutom ni). Kvällen avslutades med drinkar och julklappslek. Kram till er alla och ha en bra fortsättning! hälsningar Hultberg & Kagg! :D

Dag på stranden.
torsdag 23 december 2010 - Karon Beach, Karon, Phuket, Thailand

Idag har vi bara tagit det lugnt på stranden. Vi var även och tog ett dopp i poolen. Ikväll har vi ätit på en svensk resturang som heter karlssons. Sen avslutade vi kvällen med att handla julklappar till våran julklappslek, som vi ska ha imorgon. Hälsingar Kagg & Hultberg!

Resa Koh Samui till Karon Beach!
onsdag 22 december 2010 - Karon Beach, Karon, Phuket, Thailand

Hej På er! Hörde om kylan därhemma, man kan verkligen prata om kontraster. Vi har ca. 30 grader varmt och ca. 27 grader i havet, och julen nalkas hemma i Svedala. Vi har haft 2 slappedagar med sol o bad i Kho Samui, denna ö var absolut värt ett besök. Jättefin strand, bra mat och super

Koh Samui
måndag 20 december 2010 - Ko Samui, Surat Thani, Thailand

Hej, nu var det ett tag sen vi skrev, det var på grund av en "slappedag" och en resdag. Men nu är vi på g igen. vi har nu tagit oss från koh tao till koh samui med båt. Det var en gungig resa. Men vi fick dunderpiller som dom delade ut innan båtresan, dom gjorde susen. Nu bor vi perfekt med

Freedom beach!
fredag 17 december 2010 - Ko Tao, Ko Tao, Surat Thani, Thailand

Idag har vi varit på en helt underbar strand som heter Freedom beach. Emanuel & Anders körde moped och dom andra åkte pick up taxi (sitter på flaket). I eftermiddags var Anders & Fredrik ute och sprang. Dom sprang vilse och var runt i djungeln på ön. Ön var så bra att vi bestämmde oss för

Thailand 2010

Thailand 2010

11 december 2010 - 3 januari 2011

Rundresa i Thailand över Jul & Nyår 2010. Start i Bangkok sen vidare på upptäcksfärd. Hälsningar, Fam.Kagg o Fam Hultberg

GranCanaria

GranCanaria

31 januari 2009 - 7 februari 2009

Dag för en efterlängtad resa till Kanarieöarna, till vårt favoritställe PuertoRico.

Thailand

Thailand

7 februari 2008 - 23 februari 2008

Nu är det bara dagar kvar till vår efterlängtade resa, i stort är vi färdigpackade. Bara väntar..

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Familjen uppdaterar sin resa