god jul.
fredag 30 december 2011 - Ella, Goa, Indien

God jul och gott nytt ar! Sedan foregaende uppdatering har jag halsat pa foljande plateser: Pushkar Udaipur landsbygd Mumbai Goa! Fran Jaipur tog vi oss med buss till pushkar. Staden Pushkar ar en av 6 heliga stader i Indien. Det var skont att komma fran de fattiga och smutsiga storstaderna!

dag 16
torsdag 15 december 2011 - Jaipur, Rajasthan, Indien

inleder med att uttrycka min ilska over dessa forbannade javla datorer som startade om sig mitt i alltihopa... :) Det var ett tag sen nu! mycket har jag gjort, lite internet har jag haft! Sen senast har britterna overgett mig. det var synd, vi hade fett kul tsm! tva av dem drog vidare pa

दिन 9
fredag 9 december 2011 - Anjuna, Goa, Indien

goddag! Annu en uppdate fran indien! Haromdan drog mina resekompisar som jag traffade i mumbai! de ersattes direkt av 4 britter: Amy, 22 ar, skadespelerska. ginger = gillar inte stranden! Ian, 29 ar, halvprofessionell fotbollsspelare. gillar att festa Eliiot, 26 ar, forsaljare. Schysst men

mobiljavel
onsdag 7 december 2011 - Anjuna, Goa, Indien

for nagra dagar sedan var vi forbi en nattmarknad i grannstaden. det nog mer turister an indier dar! Ett dygn senare, efter at vi avslutat middagen gick vi forbi ett rikitigt galet place! Det var nagon strandrestaurang som bjudit upp till dans. jag har aldrig sett sa manga rastaflator pa ett och

goooo
söndag 4 december 2011 - Ella, Goa, Indien

Idag har jag hangt pa stranden! Vaknade 11, gick pa jakt efter frukost = avocadosandwich + bananmilkshake! Sen drog jag till stranden. 30 grader, sol, 25 i vattnet, lite folk och fotboll! ultimat! de kommande dagarna kommer jag torligen bara ta det lugnt har i Goa.. titta in fotoalbumet, la upp

namaste Goa
lördag 3 december 2011 - Ella, Goa, Indien

bussresan var nagot alldeless extra, det kan jag saga! vi fick till en borjan vanta i 1.5 timma pga forsening. Den var av standard "sleeper" och tog ca 13 timmar, vi betalde 120 kr/person! I bussen fanns inga saten utan var utrustad med tva lager av nan slags koja! jag och hollandaren delade pa en

mot Goa!
fredag 2 december 2011 - Bombay, Maharashtra, Indien

Jag och hollandaren Peter lyckades fixa bussbiljatter till Goa ikvall! vi kommer darmed lamna Mumbai, ganska skont men borjar konstigt nog kanna sig hemma har! Fast jag ser sjalvklart fram emot goa ocksa! man har ju hort sa mkt om stallet! Bussen gar om typ 1.5 timme och allting ar kaos, men det ar

welcome to India
torsdag 1 december 2011 - Bombay, Maharashtra, Indien

godmorgon! eller kanske inte... klockan ar 3pm i indien! jag overlevde resan!! och det till skilland mot en madpassagerare fran planet. han fick sjukt konstigt anfall av nagot slag och det utbrot typ panik 10000 m over havet! jag satt ungefar 3 meter fran snubben och det var javligt obehagligt! men

resfeber
onsdag 30 november 2011 - Botkyrka, Stockholms län, Sverige

sista timmarna i sverige räknas ned! jävlar vilken refeber jag har! svinigt nervös och visionslös är två ledord atm. Och de sista dagarna har inte gått smärtfritt kan man ju lugnt konstatera.. Från början var tanken att jag skulle resa hela december med två kompisar men pga att de blivit

packa den där packsäcken!
söndag 27 november 2011 - Klintehamn, Gotlands län, Sverige

båtturen visby - nynäshamn 28 november kl 16.45 fick precis ännu en resenär att ta hand om. kamrater, det är dags! nu är det bara en inställd båt eller möjligen en förlisande båt som kan sätta käppar i hjulen för min resa! gaah! som att det skulle hända?! ..det kommer det säkert

Ganesha och jag

Ganesha och jag

30 november 2011 - 2 februari 2012

Stockholm Mumbai New Delhi Goa Trivandrum Shanghai Stockholm

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Viktor uppdaterar sin resa