On The Plane Again
lördag 11 oktober 2014 - Maleme, Kreta, Grekland

Äntligen är vi planet!! Trötta efter allt köande på flygplatsen, men exalterade över hemkomsten! Nu är timmarna räknande tills vi är på svensk mark! Vi ses där hemma! //gänget på planet

Sista natten med gänget
lördag 11 oktober 2014 - Maleme, Kreta, Grekland

Gårdagens Grekiska afton bjöd till dans, sång, och det traditionella doppet i polen. Eria stod för dryck till maten, en fantastisk buffé och härligt sällskap! Hela sällskapet på dansgolvet var fantastiskt att se!!! Vilken kväll det blev! Nu inväntar vi utcheckningen, och vilar upp

Fredagshäng på hotellet
fredag 10 oktober 2014 - Maleme, Kreta, Grekland

Dagen före avresan kan man sammanfatta som en vilodag. Vissa somnar i solstolen, vissa får frukost på sängen och vissa ligger och flyter i polen. Leo, sjukgymnasten har varit här för sista gången och har testat diverse övningar på många! Kurt hälsar att till alla dom som har ett mål

Utflykt till Marathi och fotbollskväll
torsdag 9 oktober 2014 - Maleme, Kreta, Grekland

Dagen har spenderats i Marathi, med bad i havet och fin lunch! För tillfället sitter vi och avnjuter en Fotbollskväll, där stämningen är på topp! Hoppas bara att Sverige reducerar och tar ikapp!

En afton i Chania
onsdag 8 oktober 2014 - Maleme, Kreta, Grekland

Hej alla följare, Dagen har bjudit på blandat väder! Regn och sol har varvats med varandra. Som tur är bjöd kvällen på strålande väder och en fantastisk fullmåne! Shopping, god mat och det traditionsenliga fisk-spat. Vi tackar för en trevlig kväll! //Ida & Eva

Himmelen gråter när Veronica och Sara åker
tisdag 7 oktober 2014 - Maleme, Kreta, Grekland

Imorse lämnade Sara och Veronica oss. Medan de åkte hem till kalla Sverige fortsatte dagen men fantastiskt väder- sol, bad och massa sjukgymnastik! En fantastisk dag i solen förvandlades snabbt och oväntat till en kväll i åsk-oväder utan dess like. Kanske kände Kreta av att våra två

Dags att säga hej då
tisdag 7 oktober 2014 - Maleme, Kreta, Grekland

Då var det dags för Sara och mig att lämna er och återvända hem. Tack för att vi fick dela dem här dagar med er. Till er brukare säger vi ni är fantastiska och till er kära assistenter va ni är duktiga man blir så stolt att ha er i verksamheten. Vi hoppas att ni kommer att fortsätta

Ny dag - nya grekiska tag!
måndag 6 oktober 2014 - Maleme, Kreta, Grekland

Inne på en ny vecka här på Kreta. Inatt tror jag att alla har haft drömmar om vår skönsjungande Mary som var gårdagens underhållning! Det är dags för frukost i vanlig ordning utomhus vid poolkanten, sedan bär det av till en olivproducent där vi ska få provsmaka olika slags olivoljor,

På lunch i Kolymbari
måndag 6 oktober 2014 - Maleme, Kreta, Grekland

Kolymbari. Birgitta njuter av utsikten.

Underhållning
söndag 5 oktober 2014 - Maleme, Kreta, Grekland

Syster Jane på besök ????

Brukarassistans reser igen - 2014

Brukarassistans reser igen - 2014

27 september 2014 - 12 oktober 2014

Brukarassistans till Kreta!

Brukarassistans till Kreta!

4 maj 2013 - 18 maj 2013

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Brukarassistans uppdaterar sin resa