Vår lilla familj som består av mig, min sambo och vår charmtroll Tilda som är 9 månader ska resa till Thailand och vara där i 90 dagar. Vi har också lite planer på att besöka Malaysia eller Vietnam. Måns och jag har res en del tillsammans och jag skräddasy gärna våra resor eller ja, jag bestämmer det mesta hehe. Det ska bli spännande att resa med en liten!
hemstad Göteborg, Västra Götalands län, Sverige
Hanoi och Halong Bay?!
söndag 8 december 2013 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

Oooja! Det lutar åt Vietnam. Igår har jag kollat och jämfört lite priser. Flyg BKK - Hanoi med AirAsia 24 feb - 3 mar, ca 2000kr t/r för oss 3. Och på Bestpricevn efter att jag har skräddasytt lite så skulle 4****hotell 6n, transfer t/r Hanoi-Halong Bay, transfer flygplats-hotell och en 2

Snart åker vi!
söndag 8 december 2013 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

Äntligen...och att jag börjar blogga igen... Men det får bli en reseblogg och allt kring vardagslivet under vår resa OCH Tildas utveckling. Vikten Inte bagages vikter men våra vikter. Kom på att Måns och jag får väga oss före resan och ser hur mycket vi lägger på oss efter resan heheh.

Thailand - 90 dagar med en liten

Thailand - 90 dagar med en liten

30 december 2013 - 30 mars 2014

Vi ska resa för första gången som familj. Vi ska hälsa på min släkt och vänner. Vi kommer även besöka Malaysia eller Vietnam. Ni är välkomna attfölja oss och kommentera!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Siranie uppdaterar sin resa