Sitter hemma i Svea rike i väntan på nästa äventyr
hemstad Mark V, Västra Götalands län, Sverige
Senast aktiv - från Kinna, Västra Götalands län, Sverige
Got the job
onsdag 8 februari 2012 - London, England, Storbritannien

Japp. jag ska börja mitt första permanenta heltidsjobb i mitt liv! GÖTT dock så är jag inte jättnöjd med placeringen, söder om Manchester! Men men ska göra 7 days on och 7 days of. Får funka tills vidare. Ska göra två skift/veckor till att börja med. Om någon har missat det så ska

The good care group training
onsdag 1 februari 2012 - Stevenage, England, Storbritannien

Oj, nu är vi redan i Februari, tiden går fort. Jag tänkte skriva lite om kursen jag är på denna veckan. Jag ska, om jag klarar kursen vilket jag inte tror är några problem, börja jobba som en live-in-carer, alltså ska jag bo hemma hos någon några dagar i veckan och helt enkelt assistera

Gratis ar alltid gott
söndag 23 oktober 2011 - London, England, Storbritannien

Japp for nagon dag sedan fick jag se en gratis show, Cool Hand Luke. De delade ut biljetter gratis pa hostelet. Handlade om fangar i usa efter 2a varldskriget. Mer av en teater an en musikal men bra. Igar hade vi lordagsmys hemma hos Emily i Chingford med fish and chips och cola :) sag pa

Jobbletande och turistande
måndag 17 oktober 2011 - London, England, Storbritannien

Ja, letar fortfarande jobb och det ar lite trakigt men det ar bara att halla ut. Ska pa mote med en agency pa onsdag sa jag tror att det kommer losa sig da. Har haft besok av mina fina vanner med, de shoppade och vi gick ut me Emily och Ruth en kvall och sa var vi ute pa en pub sjalva och sista

Sagt upp mıg
torsdag 6 oktober 2011 - Istanbul, Turkiet

Ja jag har alltsa sagt upp mıg. Detta for att jag holl ıtne med foretaget om hur man stadar en svıt och vılken utrustnıng man ska anvanda. Jag tycker man ska anvanda den som ar mest skonsam for mın kropp medens foretaget tyckte den ıcke-rygg-vanlıga men snabba. Seabourn kommer ınte tacka

Crew Drill
lördag 1 oktober 2011 - Kusadasi, Aydın, Turkiet

jaha da har vi lamnat grekland. igar var vi jag for forsta gangen utanfor baten! I mykonos, mycket mysigt, vi vandrade runt och fonstershoppade. Kopte aven en grekisk flagga att pryda min vaska med. Det finns tva stycken pelikaner som vandrar runt bland mykonos sna grander, vilket var haftigt. de

Seabourn Academy

.. ja egentligen ar jag inte vid Mikonos, utan pa havet nageonstans mellan Rhodos och Mikonos, men eftersom vi ska ga av skeppet imorgon sa tyckte ajg att det inte var mer an rattvist att skriva det, har lovat mor att jag endast far rakna stallen jag varit pa. Sa sammanfattning av de 4 dagarna pa

Imorgon bär det av
lördag 24 september 2011 - Mark V, Västra Götalands län, Sverige

Allt ska packas ner och det tar på krafterna, särskilt när det inte går att packa innan jag åker till landvetter, som rengöring och smink. Plattång, hårspray och dylikt går itne att packas förrän ikväll innan jag ska ut och svänga mina lurviga med vännerna. Håller just nu att

Efter regn kommer solsken...
tisdag 30 augusti 2011 - Ko Samui, Surat Thani, Thailand

... som kara Hanna, Katrins syster sa. Vad har hant sen sist? 1. Jag har fastnat for Camilla Lackberg (inne pa bok 3 nu pa ca 5 dagar). 2. Det har slutat regna (forhoppningsvis) 3. Vi har roda suspekta marken... aka bedbuggs aka vaggloss! jaa vi har blivit invaderade, storsanering av vaska och

It's raining men!
fredag 26 augusti 2011 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Efter att vi kommit till Bangkok i tisdags morse så tog vi ett plan ner till Phuket direkt, det kostade ca 650 kronor, vi tyckte det var värt det. Sen checkade vi in pa hotell Kwen Kong eller något sådant på Patong Beach. Vi gick och slängde oss på playan ganska direkt, lite molning men

Höst i South Australia

8 oktober 2011 - 1 november 2013

Life at Sea

Life at Sea

25 september 2011 - 8 oktober 2011

Livet till havs på en kryssningsbåt

Thailand med Katrin

Thailand med Katrin

22 augusti 2011 - 9 september 2011

Några härliga veckors relaxing med kära vännen

LondonBaby

LondonBaby

1 augusti 2010 - 8 augusti 2010

Italien

Italien

13 juni 2010 - 20 juni 2010

Resa med familjen och vänner

25 mars 1989 - 19 december 1990

Restresa til Egypten med Jempa

Restresa til Egypten med Jempa

25 januari 2009 - 1 februari 2009

Sanne och Jennie åker i all hast väg till egypten på sol och köpa-all-möjlig-krims-krams-man-kan semester

Peace and Love 09

Peace and Love 09

22 juni 2009 - 28 juni 2009

Mårrisarna åker till P&L igen!

Sweden Rock 09

Sweden Rock 09

4 juni 2009 - 7 juni 2009

Sweden Rock med några vänner :)

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Sanne uppdaterar sin resa