Halloj!
måndag 20 april 2009 - Gold Coast, Queensland, Australien

Ledsen att jag ar sa FRUKTANSVART dalig pa att skriva har.. Just nu forsoker vi soka jobb som bara den.. men de e riiiktigt svart.. verkar som att de enda vi kan jobba med ar fruktplockning men vi ger inte upp an.. fruktplockning ar ABSOLUT den sista utvagen!! men vi kanner en kille fran Nya

Snabbis
fredag 27 mars 2009 - Coffs Harbour, New South Wales, Australien

Sitter pa ett bibliotek i Harrington pa gratis datorer.. Datorn ar sjukt seg och orkar knappt oppna upp en sida.. suck.. Men vi lever iaf o har de underbart! skriver mer om vi hittar ett mcdonalds eller snabbare internet! Hoppas allt e underbart hemma!! Pusspuss

Snabbis
fredag 27 mars 2009 - Coffs Harbour, New South Wales, Australien

En vecka pa spa!
tisdag 10 mars 2009 - Dargan, New South Wales, Australien

Alpacas ar ett mycket trevligt djur.. forutom att de spottas luktar illa och inte gillar att bli klappade. Men denna veckan har vi iaf lart oss hur man fangar in dem, matar dem, haller fast dem och hur en tavling gar till. Vi bor i ett eget litet hus med stort vardagsrum, kok, sovrum och

Blue Mountains
måndag 2 mars 2009 - Sydney, New South Wales, Australien

Heya! Nu har vi en bil som star i mitt namn! Inte trodde jag att jag skulle aga en bil i australien innan sverige..:P Blue mountains va grymt! Naturen va underbar och luften va frisk..:) Vi fick se nagra kangrus och 2 livsfarliga ormar.. antligen lite wildlife..:) Vi akte dit med ett par fran

Mitsubishi Express -94 Diesel 2,5 L
lördag 21 februari 2009 - Sydney, New South Wales, Australien

Halla allesamans!! Vet att ja inte har skrivit pa ett tag.. men va fan de kanns inte lont att ga in varje dag och skriva att vi inte har gjort nagonting..:) Men nu har vi kopt bil!!!!!! JA vi har hittat en Mitsubishi Express Van med sang dar bak och en massa Campingutrustning. Vi ska betala 4800

Lite sol? JA TACK!!!
fredag 13 februari 2009 - Sydney, New South Wales, Australien

Hey! Senaste dagarna har gatt at till att yra omkring o leta bil.. igar gick de helt ok! vi gick forbi en bil pa gatan och agaren satt i o sa att han ville salja den.. Han visade oss bilen o den va helt underbar, extra batteri som laddades upp nar man korde och annat bra skit.. de enda som saknades

World champs in sleeping!
onsdag 11 februari 2009 - Sydney, New South Wales, Australien

Nu har vi flyttat från Chiliblue till Sydney Central Backpackers. Här e de betydligt finare rum och bättre uteterass.. de e härlig utsikt från taket.. synd att vi inte har sett solen än bara.. haha vi tvingar oss själva att gå i shorts o tshirt fast vi igentligen vill ha långbyxor och

FRAMME!!!
söndag 8 februari 2009 - Sydney, New South Wales, Australien

Hey!! Nu e vi efter ett sjukt bra tag framme i sydney!! vi har checkat in pa ett hostel som ja har bott pa innan.. skabbigt o varmt e de pa rummet men vi far forsta natten for halva priset pga att agaren pa hostelet har haft lite problem med rummen sa vi fick bara en sang pa rummet.. haha inte for

On our way!!!!!
lördag 7 februari 2009 - Helsingborg, Skåne län, Sverige

Nu ar vi pa londonds flygplats.. allt gar bra och vi ska flyga vidare till aussie snart!! Ha de bra! anna har bloggat lite mer an vad jag hann sa ni kan kolla pa hennes blogg om ni ar mer intresserade..:) liksomanna.blogg.se Ha de gott alla!! Pussss!!!

Aussie!!

Aussie!!

6 februari 2009 - 8 februari 2010

Australien ett år för att jobba surfa glida runder o ha de helt underbart med flickvännen!!!:D

BALI

BALI

27 mars 2008 - 27 maj 2008

Nu e de dags för nästa äventyr!!!! Bali två månader!! kan bara bli helkul! två månaders surf sol o mys!!

Turkland trip

Turkland trip

1 november 2004 - 7 november 2004

me unt david in turkland

Australien och Asien 2007

Australien och Asien 2007

19 januari 2007 - 16 maj 2007

Das trip!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när David uppdaterar sin resa