Resa är det bästa!
hemstad Gagnef, Dalarnas län, Sverige
Senast aktiv - från Umeå, Västerbottens län, Sverige
2 veckor ö-liv i Fiji!
torsdag 24 april 2008 - Nadi, Västra divisionen, Fiji

Tjabba tjena hallo! Ja da var det dags igen da, vi har alltsa sen sist befunnit oss i Fiji och ute bland oarna :) Jag kan ju borja med att saga att har ar det fan sjukt vackert! Vissa av er vet ju t.ex. hur vackert Thailand ar, Fiji ar vackrare ute bland oarna :) Nar vi landade i Nadi har pa

2 veckor i Nya Zeeland!
måndag 7 april 2008 - Auckland, Nya Zeeland

Hej pa er! Ja da var det aterigen ett tag sen vi skrev sist! Det som har hant sen sist ar att vi har tillbringat snart 2 veckor i Nya Zeeland :) Just nu befinner vi oss i Auckland pa nordon och det ar har vi ska tillbringa vara 2 sista dagar innan vi flyger till Fiji pa torsdag! Vart ska jag borja

En vecka i Airlie Beach plus segling!
måndag 17 mars 2008 - Townsville, Queensland, Australien

Hej pa er! Ja da var det dags igen att bjuda pa en lagesrapport och vad som har hant sen sist! Tror det blir nastan exakt en vecka sen vi skrev sist sa vi haller iaf vad vi lovat :) Rockhampton var det ja, ja som sagt vi stannade bara dar i 2 natter for att tvatta och kaka stekar. Nasta stopp

Over 230mil norrut fran Sydney
söndag 9 mars 2008 - Rockhampton, Queensland, Australien

Tjenis! Jag kan borja med att tala om att vi just nu befinner oss i Rockhamton och jag vettitusan vad vi skulle hit och gora egentligen :) Rockhampton ar inget att se overhuvudtaget bara en trist landsbyggdsort av storre model, det finns inget att gora har typ. Anledningen till att vi nu sitter har

Down under - Australia!
onsdag 27 februari 2008 - Gold Coast, Queensland, Australien

Tjeena! En vecka har gatt, mycket nytt har hant! Vi landade i Sydney 22/2 ca 13.00. Det forsta vi gjorde var att satta oss i en taxi fran flygplatsen in till centrum dar varat hostel lag. Det visade sig sedan att taxi inte var det smartaste alternativet da det kostade oss $40=230kr ;) Men men, vi

Mycket har hänt sen sist!
tisdag 19 februari 2008 - Ko Samui, Surat Thani, Thailand

Ja nu var det ett tag sen vi skrev och den största anledningen till det är att vi har kommit fram till att det bästa är att skriva ungefär ett inlägg i veckan framöver. Det blir lite mer att skriva om då istället och troligtvis roligare läsning för er! :) Jahaja, vad har hänt sen sist

1,5 veckas festande pa phi phi far racka!
onsdag 6 februari 2008 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Tjenis! Ja nu har vi varit har pa phi phi i 1,5 vecka och kanner att det ar dags att dra vidare, vi borjar trottna pa detta! Imorrn drar vi vidare till Koh Lanta 2-3 dagar for att vila upp oss lite och sen tankte vi dra over till andra sidan och Koh Pa-Ngan. Vad har hant dom senaste dagarna da, jo

Koh Phi Phi
måndag 28 januari 2008 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Tjena! Som rubriken lyder sa ar vi just nu pa Koh Phi Phi och har det bra. Kan ju saga att phi phi ar sjukt exploaterat men fortfarande riktigt fint! Vi bor pa ett stalle som heter Harmony Guesthouse dar vi delar ett rum med Nicklas och Viktor for 1300baht/natt, detta blir i runda slangar ca

One night in Bangkok!
torsdag 24 januari 2008 - Bangkok, Thailand

Tjena! Ja da ar vi framme och har val aklimatiserat oss hyffsat, hotellet ar hur fint som helst och vi har varit in till Kho San Road och atit samt tagit "nagra" ol =) Det ar hur mysigt som helst att bara sitta och titta pa alla konsitga manniskor som gar forbi dar pa kho san. Man ser manniskor man

1 timme innan avgång mot Arlanda
onsdag 23 januari 2008 - Borlänge, Dalarnas län, Sverige

Ja då var det bara en liten stackars timme kvar då, sen rullar vi med tåg mot Arlanda. Kan ju säga att jag sov väl lite sisådär i natt, resfebern gör sig påmind Planet går 20.25 mot Österrike och Wien, blir ett snabbt byte där och sen vidare mot Bangkok. Vi har bokat ett rum på ett

Florida igen, men även Georgia!

Florida igen, men även Georgia!

12 juni 2013 - 26 juni 2013

2 veckor Florida/Georgia. Hälsa på vänner och bila runt.

US and A, visit Raztus!

US and A, visit Raztus!

13 juni 2012 - 21 juni 2012

8 dagar, hälsa på Razta och Kristen i Titusville!

Filippinerna 2012

Filippinerna 2012

11 januari 2012 - 6 februari 2012

4 veckor Filippinerna med en avslutning i Bangkok.

Sydafrika

Sydafrika

4 maj 2011 - 13 maj 2011

8 dagar i Sydafrika för att bla besöka vingårdar, hänga i Kapstaden.

Thailand 3 veckor...igen

Thailand 3 veckor...igen

8 januari 2011 - 29 januari 2011

4:e gången i Thailand... Sa att det var sista gången förra gången, men nu bär det alltså av igen.

5,5 veckors jobb i Cardiff UK

Thailand/Kambodja

Thailand/Kambodja

30 januari 2010 - 20 februari 2010

3 veckor Thailand/Kambodja

Övriga besökta länder och platser!

Övriga besökta länder och platser!

1 januari 2000 - 1 februari 2000

Övriga länder och platser som jag besökt.

Indonesien - Bali

Indonesien - Bali

28 februari 2009 - 20 mars 2009

3 veckor Indonesien och Bali/Lombok, avslutas med 3 dagar Bangkok.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Fredrik uppdaterar sin resa