Laos is the shit del 2
söndag 26 april 2009 - Gili Trawangan, Nusa Tenggara Barat, Indonesien

Laos del 2! Efter Vang vieng drog vi norrut till Luang Prabang, En valdigt mysig liten by. Dar besokte vi forsta dagen Kuang see som ar ett skitcoolt vattenfall! Med glasklart iskallt vatten! Andra dagen akte vi med en lang longtailbat i tva timmar langs med Mekongfloden till en buddha grotta

Laos is the shit! del 1
onsdag 1 april 2009 - Bangkok, Thailand

Kapitel 1. PussParty at Bobby's. Dom tankta 4-5 dagarna i Vang Vieng slutade med hela 10. Vi har haft turen att aterigen hanga med grabbarna grus fran nykoping samt 3 harliga och trevliga tjejer fran goteborg som killarna hade med i slap fran thailand. Vi motte ocksa upp Annika och hennes liga

Rock n Roll
onsdag 18 mars 2009 - Vang Vieng, Laos

Efter 18 timmars buss och batresa fran koh samui var vi framme i Bangkok kl 06.00. Var resa mot Vang Vieng i Laos skulle inte fortsatta foren kl. 19.00 pa kvallen sa for att doda lite tid under dagen forsokte vi hitta en gratis pool som vi kunde hanga i.. Efter att ha hangt pa mc. donalds och

Shark! Stand up!
fredag 6 mars 2009 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Efter 14 harda dagar pa Koh Phi phi sa finns de mkt att skriva om... Sa ni som ogilllar langa inlagg och/eller har kansliga oron kan sluta lasa redan har.. * Ni som fortfarande ar med och har vart pa PP forut sa kan jag beratta de har andrats endel sen forra aret: dansstallet Carlitos ar helt ute

Flaskpost!
tisdag 10 februari 2009 - Pak Nam, Krabi, Thailand

Nu befinner vi oss i Krabi efter ett par skitiga dagar i bangkok.. Vi har idag tankt fixa extradagar till vart visa och boka resa till Koh lipe.. Istallet blev det forsta dagen pa beachen och en ticket till Koh poh! Veckan pa koh pa ska ga under halsans tecken!! Ingen cola, ingen ol, ingen suger

De smaller har med!
fredag 6 februari 2009 - Hongkong, Hongkong

Hej hej. Igar var de antligen dags for Disneyland! De var skoj, skoj, skoj! Sprang runt som glada sma barn hela dan.. Akte en jatte skoj spacebergodalbana och fick bokstavligen jaga alla disneyfigurer for att fa in nat bra kort. Rebecca! Jag har stitch! :) Efter annu en natts bonkade, dock lite

Moving Ooos..
måndag 27 oktober 2008 - Namsos, Nord-Trøndelag, Norge

I helgen hade vi besök av mamma brodd Jonna, syster brodd jossan + kompis Matilda och broder Brodd Jimmy. Mycket mysigt med en familj i huset; lagad mat på bordet efter jobbet, en mamma som frågar 100 frågor på en minut och påpekar att disktrasan luktar skunk. Väl behövligt faktiskt. :) Att

trytande trynar
måndag 6 oktober 2008 - Namsos, Nord-Trøndelag, Norge

Hej och hallå! Kände att de var dags för ett nytt inlägg... Kom att tänka på " Tiden går fort när man har roligt". Om detta stämmer så måste jag utse mej själv och mina Namsos sambosar till mycket lättroade individer. Eftersom att jag under dom senaste 6 veckorna ägnat mina dagar

Mot namsos..
onsdag 10 september 2008 - Namsos, Nord-Trøndelag, Norge

hej och hallå! Medans Fannie och Therese tog sig till Namsos med tåg och buss så Kørde jag bil med frøken jenny B hela vægen från øn. Cirka 115 mil blev de.. + ett par mil pga dålig kommunikation med GPS:en. En sak jag har lært mig av att køra långt med bil ær att man lær sig

Sand i brallan!
lördag 8 mars 2008 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Hej alla dar hemma! Haromdan var vi duktiga oh ladda upp lite nya bilder. De mesta ar ifran Koh phangan och Koh samui. Fattas annu en hel del. Men lite kul finns att titta pa. Vi mar toppen och forsoker njuta av tiden som ar kvar. Ses snart! kram kram!

Vi åker tillbaka!

Vi åker tillbaka!

2 februari 2009 - 15 maj 2009

Vi ses

Andra bullar i Namsos.

Andra bullar i Namsos.

29 augusti 2008 - 30 november 2008

Tillbaka till jobb i Norge.

På rymmen i Asien

Jobb, jobb, jobb.

Från en Ö till en annan

Från en Ö till en annan

13 februari 2007 - 1 mars 2007

Helena "kartlasaren" Jakobsson och Alexandra "fotoarkiv" Ojefors virrar runt i Palma de Mallorca.

Egypten

Egypten

1 november 2006 - 11 november 2006

Jobb och semester!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Alexandra uppdaterar sin resa