Take that away not Take away!
fredag 15 februari 2008 - Ko Samui, Surat Thani, Thailand

Nara och Kara! Vi trixar, fixar och kampar med att fa upp vara bilder, men datorerna har ar inte sa sammarbetsvilliga. An sa lange ser ni bara bilder fran var forsta vecka. vi har tagit runt 1000 bilder sa de finns mkt mer att se. Ska gora ett nytt energifyllt forsok imorgon. Nu ar vi sam sagt pa

Where are we going??
torsdag 7 februari 2008 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Hej! Tankte bara slanga in ett snabb liten uppdatering. Vi ar nu i Ao Nang, dar vi har varit sen i forrgar. Fortfarande reser vi runt med gotlands truppen. Idag kl 12 satter vi oss pa en buss och har en ca 16 timmars resa framfor oss till Kuala Lumpor i Malaysia. Mysigt! Dar ska vi ( trion)

Snubben
fredag 1 februari 2008 - Ko Lanta Noi, Krabi, Thailand

Hej och halla! Idag hande nagot underligt. Innan jag berattar vad, sa ska ja beratta om "snubben". Han ar en kille som for de forsta lag 10 m fran oss pa stranden varje dag pa koh chang. De var inte ofta man sag honom prata med nagon annan. Ibland hande de att han vaxla nagra ord med nagon

Den lyckade starten!
onsdag 23 januari 2008 - Bangkok, Thailand

Nu har vi landat i thai landet. Bleka om nosen och lite smatt forvirrade, men vi klarar det ganska bra anda. vi har ju trotts allt overlevt natten. Idag har vi tranat pa att pruta. De gick sadar men vi ger oss sjalva godkant. Imorgon drar vi till koh chang kl 8.00, hoppas att vi inte missar

South of nowhere, north of nothing, hemma.
onsdag 2 januari 2008 - Visby, Gotlands län, Sverige

Hoho. Nu har jag vart hemma i lite över en vecka. Känns konstigt men samtidigt är allt som vanligt. Norgestunden gick så fort. Den sista tiden hann vi med väldigt mkt. Bl. a var vi på julbord med jobbet, klättra upp för ännu ett berg och kolla in en stor grotta, sköt med pistoler på

R.I.P
lördag 17 november 2007 - Molde, Møre og Romsdal fylke, Norge

Den här veckan har jag inte alls gjort bra ifrån mig. 1. Jag har dötat ett rådjur med min volvo. :( 2. Lyckats spärra de norska konto som jag just öppnat. 3. Jag har köpt alldelles för mycket onyttigt. Vi har skaffats oss bevis på att vi jobbar och sliter hårt. Fannies händer är

Kändisfest
lördag 10 november 2007 - Molde, Møre og Romsdal fylke, Norge

Lördagar är dagen. Favorit dagen. De är då de är lyx. Inget jobb, inget slit. De blir alltid en tur till Bruhagen för några timmar framför datorn. Lite godis köps oxå. I Bruhagens galleria sitter vi till 3-4 tiden. Sedan kör vi hem för att tillaga den efterlängtade pastan. På

Mecknokken
lördag 3 november 2007 - Molde, Møre og Romsdal fylke, Norge

Destination mecknokken Eftersom vädret hittills alltid har varit dåligt på helgerna, då vi är lediga, så bestämde vi oss för att klättra upp för Mecknokken på en fredag efter jobbet. ( På fredagar är de alltid fint väder.) Mecknokken är ett 750 m högt berg som ligger på Averoy.

snabba cash
lördag 27 oktober 2007 - Molde, Møre og Romsdal fylke, Norge

Nu har jag och Fannie vart här i norge i nästan en månad. Tiden har gått väldigt fort. De mesta har gått kempebra och vi trivs. Resan hit gick smärtfritt. Efter en kvarts kaosompackning vid båtterminalen, på söndagen den 30 sept, så åkte vi över med båten (med huvudvärk och

Checka in och käka upp.
fredag 2 mars 2007 - Visby, Gotlands län, Sverige

Da var jag hemma igen. Sista dagarna pa Mallis var soliga pch roliga! Finns inte sa mycket mer att saga.. Pa mandageftermiddag akte vi med flyg till Bergamo for att sen ta buss till Milano! Dar vi var i mindre an ett dygn och traffa Kakan, Nea o Emelie. Vi tog de lungt och prommenera runt i stan,

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Alexandra uppdaterar sin resa