Sista dagen
lördag 12 oktober 2019 - Bombay, Maharashtra, Indien

Denna resan blev så mycket mer än vad jag hade förväntat mig.Jag har fått spendera långa dagar tillsammans med nunnorna och lärt känna deras fantastiska arbete för de utsatta barnen. Vi har gjort utflykter djupt in i djungeln, besökt skolor, de har visat mig min födelseby och mycket

Holy Cross
tisdag 8 oktober 2019 - Amravati, Maharashtra, Indien

Jag har sett mycket elände. På nära håll, både i Sydafrika & Nepal. Nu också Indien. Men jag ser inte bara mörker. Människor som viger sina liv för de som inte hade lika tur som du & jag. Pojken i grön tröja tex, han hittades på gatan för några dagar sedan men fick komma in i

Dag 2
söndag 6 oktober 2019 - Amravati, Maharashtra, Indien

Amravati och nunnorna har tagit emot mig med öppna armar precis som alla andra besök. Nunnorna var dock besvikna att jag bokat hotell och inte bodde hos dem. Next time:)Efter att jag lunchat med nunnorna på Holy cross åkte jag och Vandana vidare för att söka rätt på Panchipullahs dotter

Äntligen framme (Nästan)
fredag 4 oktober 2019 - Nagpur, Maharashtra, Indien

Namaste,Nu har jag precis anlänt till Nagpur. Känner mig ganska trött efter att ha rest i i nästan ett dygn. Ska strax leta upp en riktigt kall King Fisher men tänkte först ge er en liten uppdatering.Många undrar såklart vad som driver mig i att göra denna resan.Det är viktigt för mig

Artikel
söndag 27 april 2008 - Halmstad, Hallands län, Sverige

Då var man hemma igen. Åker tillbaka till norge på tisdag och stannar till mitten av juni. Ska vara med i artikel i oktobernumret av "Allt om resor" där jag bl a berättar mer om barnhemmet. Läs gärna mer om grace home på www.gracechildhome.org. Barnhemmet befinner sig just nu i en svår

Grace Home,fler bilder
onsdag 9 april 2008 - Katmandu, Central Development Region, Nepal

Namaste!Flyttade in i barnhemmet forra mandagen. Sedan dess har det varit full rulle. Pa mandag drar skolan igang igen efter tva veckors lov. Ska bli kul att borja undervisa igen. Annars ar allt bra med mig. Lart kanna mycket skoj folk bade "locals" och turister. Har gjort tva intressanta utflykter

Kathmandu

Hej igen! Mycket har hant sen sist. Hade nagra skona dagar pa koh phangan. Vi spenderade val dom flesta vakna timmar pa stranden, dag som natt! Han med lite utflykter. Bl a en fisketur,utan fiskelycka, och hyra motorcykel. Finns manga fina undangomda strander pa koh phangan. Landade i nepal 21

Koh phangan
söndag 16 mars 2008 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

Resan ner gick fint.Motte upp andre pa flygplatsen sedan for vi direkt ner till koh phangan.Har ar vi nu och har de riktigt gott.Igar kom aven fidde hit,en polare till andre. Vi har bara tagit de lungt hittills.Tankte aka ut pa en heldagstur imorgen.Fiska,snorkla och paddla kanot.Far hoppas de blir

Jessheim
tisdag 18 december 2007 - Oslo, Norge

Konferensværd & butiksbitræde....

sista veckan!
onsdag 23 maj 2007 - Katmandu, Central Development Region, Nepal

da borjar det narma sig hemfard. Ska bli skont att komma hem nu..men blir tufft att lamna barnhemmet. Kursen pa Kopan monastery var riktigt bra. Traffade ocksa manga nya vanner fran varldens alla horn. Annars ar allt som vanligt pa barnhemmet, fortsatter ata ris & potatis tre ganger om dagen och

Indien 2019

Indien 2019

3 oktober 2019 - 13 oktober 2019

Australien med syrran!

Australien med syrran!

2 februari 2011 - 25 februari 2011

Åker ner med lillsyrran för att hälsa på mor & far som bor i sydney. Vi skall såklart se oss runt så mkt vi kan!

Tillbaka i asien

Tillbaka i asien

10 mars 2008 - 20 maj 2008

Ska steka med andre i en vecka innan jag möter upp pappa i bangkok för att sedan ta oss till nepal & fortsatt jobb på barnhemmet.

Norge

Norge

28 oktober 2007 - 2 mars 2008

Skrapar ihop de sista...

Asien - Backpacker

Asien - Backpacker

17 oktober 2006 - 30 maj 2007

Prel. resplan: Singapore,Malaysia,Thailand,Kambodja,Indien & Nepal. Har inget bestämt hemresedatum!

Rhodos Bartender

Rhodos Bartender

13 augusti 2006 - 10 september 2006

Ska till en början gå proffessionella bartenderskolans barutbildning som varar en månad. Förhoppningsvis stannar jag kvar en tid och jobbar som bartender.

Fotbolls vm

Fotbolls vm

8 juni 2006 - 11 juni 2006

Sverige-Trinidad Tobago

Kina, The Great Wall Marathon

Kina, The Great Wall Marathon

14 maj 2006 - 26 maj 2006

The Great Wall Marathon, Peking.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Andreas uppdaterar sin resa