hemstad
Senast aktiv - från Banjul, Serrekunda, Gambia
Fiske turen
tisdag 1 mars 2011 - Banjul, Serrekunda, Gambia

Hej i dag har jag varigt och fiskat det var roligt men jag fick ingen fisk trakigt.jag akte pa gambia river och det var jette varmt vi fick 3 fiskar men det var jette fula och gette giftiga.

aventyr
söndag 27 februari 2011 - Banjul, Serrekunda, Gambia

hej! i dag har jag varigt pa aventyr det var ganska roligt.jag var i en gambiansk bat i en vild sjo jag blev blot och fick holla i mej odentligt. jag kollade hur slavana levde och togs till fangar inan dom togs till amerika.just nu ska vi spela biljard roligt!!!!!! SES PA NESTA MONDAG!!!!!!!!!!

Bakau

24 februari 2011 - 4 mars 2011

Hej jag flog hit for 2 dagar sen det ar 38 grader varmt vi flog med tomas cook vi melan landade i laspalmas vi har varigt och klappat krokodiler och fiskat men fick ingen fisk i dag den 26 februari har jag badat i poolen det ar sjont. i morgon ska vi titta pa hur slavarna levde i furre tidennvi statar 7.00 och kommer hem 19.00 jag sejer tiller ha det bra i sverige

Inga foton

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Hugo uppdaterar sin resa