hemstad
Senast aktiv - från Banjul, Serrekunda, Gambia
Fiske turen
tisdag 1 mars 2011 - Banjul, Serrekunda, Gambia

Hej i dag har jag varigt och fiskat det var roligt men jag fick ingen fisk trakigt.jag akte pa gambia river och det var jette varmt vi fick 3 fiskar men det var jette fula och gette giftiga.

Fiske turen
tisdag 1 mars 2011 - Banjul, Serrekunda, Gambia

aventyr
söndag 27 februari 2011 - Banjul, Serrekunda, Gambia

hej! i dag har jag varigt pa aventyr det var ganska roligt.jag var i en gambiansk bat i en vild sjo jag blev blot och fick holla i mej odentligt. jag kollade hur slavana levde och togs till fangar inan dom togs till amerika.just nu ska vi spela biljard roligt!!!!!! SES PA NESTA MONDAG!!!!!!!!!!

Bakau

Bakau

24 februari 2011 - 4 mars 2011

Hej jag flog hit for 2 dagar sen det ar 38 grader varmt vi flog med tomas cook vi melan landade i laspalmas vi har varigt och klappat krokodiler och fiskat men fick ingen fisk i dag den 26 februari har jag badat i poolen det ar sjont. i morgon ska vi titta pa hur slavarna levde i furre tidennvi statar 7.00 och kommer hem 19.00 jag sejer tiller ha det bra i sverige

Inga foton

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Hugo uppdaterar sin resa