Hej! Jag heter Aka från japan!
hemstad Nagoya, Aichi prefektur, Japan
Senast aktiv - från Göteborg, Västra Götalands län, Sverige
how to turn down
torsdag 21 maj 2009 - Köpenhamn, Region Hovedstaden, Danmark

Love Confessions of a sudden from the girls did not particularly aware of! Confession is to be very happy. However, if the confession from the girl would not work for you , you hate to say no. There is also good to always be confessed but you will have to say no. you show no attitude

Manana
fredag 15 maj 2009 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

Idag kväll, Mañana var på bion och jag såg filmen. man brukar betala 95 kronor . Jag har en biljett från en vän, gratis! hehe Det var Skåne ventil, de talade svenska långsamma på filmen, det var lätt att förstå. Det var en ganska intressant film.

Scandinavian studies
måndag 20 april 2009 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

Vårt besök i förtrogenhet område, Majorna Det var lite kall kväll i slutet av april. Jag hade en skola undersökningen på en del av Göteborg. Vi har valt Majorna i våra val av området på grund av ungdomars reputaion, trendiga, prisvärda. Majorna är ett gammalt område, med ursprung

Danmark
lördag 18 april 2009 - Köpenhamn, Region Hovedstaden, Danmark

Hejsan Vi vaknade upp hos min kompiss lägenhet och had nyttig frukost hehe sen vi lämnade från Malmö. Tog tåget och åkte förbi bron som hette, emmn kan inte komma ihåg. men det var skönt. Jag kom till Danmark nu sen gnällade min kompis för att pengarna och bagagen. 65 danska kronor

Malmö
fredag 17 april 2009 - Malmö, Skåne län, Sverige

Jag vaknade vid 5 att ta ett tåg vid 6:27 X2000 tåg. Jag var väldigt klumpigt och missade två bussar från wiselgrensgatan där jag bor jag kunnat springa men ack väl vandrade jag runt wiselgrensgatan och wiselgrensplatsen och slutligen fångas en buss till Centralstationen och jag kom dit

ö

ö

27 mars 2009 - 28 mars 2009

ö.. från saltholmen

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Akane uppdaterar sin resa