Jag älskar att resa, har varit i största delen av Europa i Afrika samt Thailand: Norge, Danmark, Finland, Estland, Polen, Rumänien, Bulgarien, Ungern, Grekland, Turkiet, Kroatien, Italien, Österrike, Tyskland, Polen, Frankrike, Spanien, Kanarieöarna, Madeira, Tunisien och Thailand. Senaste resemålet vart: Finland/Helsingfors. Vill: *V.30 2019 kommer jag vandra runt Island, se naturen, bada i varma källor och dricka isländsk öl *Backpacka Bongkok-Phuket *Ligga i en hängmatta på Bora Bora *Upptäcka Tokyos storstadspuls med teknik, människor, musik och gastronomi
hemstad Helsingborg, Skåne län, Sverige
Senast aktiv - från Helsingborg, Skåne län, Sverige
Resfeber
lördag 20 juli 2019 - Helsingborg, Skåne län, Sverige

Jag är så nyfiken! Detta ska bli så spännande.Jag har länge velat åka till Island. För att se naturen, djuren. Jag har alltid tyckt att de varit dyrt och att en weekend inte vari lönt för mig eftersom jag inte reser till städer. Så av någon anledning för mer än ett år sedan så fann

Adresser:
tisdag 5 juli 2005 - Mallorca, Balearerna, Spanien

Hemsidan: http://www.gala.amic-hotels.com

Lelleveckan
söndag 19 juni 2005 - Visby, Gotlands län, Sverige

Absolut en MC-träff som man ska besöka om man är intresserad av denna sport. Själv har jag varit där för många gånger för att uppskatta aktiviteterna i "Lelle" programmet. Numer tar jag Lelleveckan som en extra semester med tanke på det fina priset för att komma över på ön, sen

Island runt på 5 dagar - sommaren 2019

Island runt på 5 dagar - sommaren 2019

21 juli 2019 - 27 juli 2019

1 dag, 1 natt i Reykjavik, 5 dagar och 4 nätters camping/vandringsresa runt Island.

Gotland-Lelleveckan Kneippbyn

Gotland-Lelleveckan Kneippbyn

13 juni 2005 - 19 juni 2005

Årlig MC-träff på Gotland

Mallorca-Can Pastilla

Mallorca-Can Pastilla

5 juli 2005 - 12 juli 2005

Frächt typisk turistort några få km utanför huvudstaden Palma. Beläget vid Playa de Palma. Jag Bodde på hotell Gala på Carerr del Xabec (gatan, för er som inte vet). Bra standard på hotellet, enda negativa för dem som inte tål det, myggen på bakgården! Fin frukostbuffé & liten pol med polområde som tillhör hotellet. En liten bit ner för gatan ligger den vita sandstranden med strandpromenaden som bjuder på en hel del restauranger & butiker.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Aleksandra uppdaterar sin resa