No cash
söndag 29 april 2012 - Tokyo, Hachioji, Japan

Mina två sista dagar i kagoshima var rätt softa, ena dagen regnade det väldigt mkt så blev en actionrulle på bio med gott godis till. sista dagen innan jag skulle dra vidare stack jag över till den aktiva vulkanen igen för att vandra lite mer upp på den än runt den, den höll sig tyvärr

No cash
söndag 29 april 2012 - Tokyo, Hachioji, Japan

Klattringsdags
tisdag 24 april 2012 - Kagoshima, Kagoshima prefektur, Japan

Igar stack jag till stranden har i Kagoshima, tankte ju att det skulle vara lite soft o bara ligga o inte gora nagonting efter att ha rest runt en hel del. Men nej da, blev uttrakad efter en timme o tog en promenad uppfor en kulle o kollade utsikten over stan. Blev sedan en tripp till tagstationen

en javla small
söndag 22 april 2012 - Kagoshima, Kagoshima prefektur, Japan

Min andra dag har i Kagoshima vaknade jag upp med ett gott leende pa lapparna, idag skulle jag namligen ata frukost/lunch pa en buffe som hade lite av varje. Skulle vilja saga att 3 sorters kaffe o desserterna va det basta. At tills jag verkligen inte kande att jag ville ha en enda liten

Vulkanutbrott?
fredag 20 april 2012 - Kagoshima, Kagoshima prefektur, Japan

Sista dagen i Hiroshima sa skulle vi pa guidad tur pa sjalvaste Mazda och Mazdamuseet. Erik hade pa ngt markligt vis lyckats boka tva platser. Da vi e sa bra pa ga... sa bestande vi oss for att just ga fran tagstationen till Mazda, istallet for att ta bussen. Blev val bade bra o daligt detta, vi

Hiroshima
onsdag 18 april 2012 - Hiroshima, Hiroshima prefektur, Japan

Ja, da har vi alltsa kommit fram till Hiroshima dar man slappte en fet atombomb for att fa slut pa kriget o odelagga en hel stad. Den e inte ode langre, for er som undrar. Vi har det over 20 grader varmt och solen skiner for det mesta, staden ligger intrangd mellan hoga berg och klarblatt vatten.

Nara mm
söndag 15 april 2012 - Osaka, Osaka prefektur, Japan

Igar blev det mest vandra runt i Osaka o kolla laget, blev en liten rundvandring pa natten genom neonskadespelet som e ratt imponerande har! Idag stack vi Till en liten stad vid namn Nara, dar fanns en stor park med massa tama hjortar som folk gick runt o matade o klappade. De var inte inhangnade

Toalettskillnader, Kina vs Japan
fredag 13 april 2012 - Osaka, Osaka prefektur, Japan

Igar sa drog vi till Kyoto med snabbtag over dagen. Dar hittade vi pa lite av varje. drog pa en liten matmarknad med massa inlagd mat som vi inte visste vad det va. Men det va gratis sa vi testade det mesta tills Berg fick ngt oatligt. Sedan bar det av till ett geshiadistrikt, vandrade runt lite

Osaka
onsdag 11 april 2012 - Osaka, Osaka prefektur, Japan

Blev ingen nattbuss till Kyoto, blev ett snabbt bekvamt tag till Osaka istallet. Har hamnade vi pa ett hostel i ett livligt kvarter. Dock ar det ett litet skumt system de kor med, man far bara boka en natt at gangen, sa maste man checka ut varje dag kl 10, o far inte checka in igen forran kl 17.

Slutet pa Kina, borjan i Japan
tisdag 10 april 2012 - Tokyo, Hachioji, Japan

Var sista lordag i Beijing bestamde vi oss for att aka till den billiga studentbaren. Da ingen tunnelbana gick hem forrans runt halv 6 pa morgonen blev det en mkt sen/tidig kvall/natt/morgon. Blev att vi somnade runt 9.00. Blev brutalt vackt av Berg fran en vacker drom runt 17.30. Det lite jobbiga

Hong Kong, Kina, Japan

Hong Kong, Kina, Japan

19 februari 2012 - 30 april 2012

Inga foton

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Alexander uppdaterar sin resa