Hemma
söndag 2 november 2014 - Åkersberga, Stockholms län, Sverige

Hemma igen! Dimma, regn och typ 5 grader när vi landade i natt. Taxi hem och bums i säng, somnade runt 02:30. Idag har vi lite tvätt som ska fixas. Marcus drar till värmen igen med klassen nu i veckan. De ska ut och segla med Älva i Medelhavet i tre veckor... Så JÄKLA avundsjuk! Vill också!

Agadir
söndag 26 oktober 2014 - Agadir, Souss-Massa-Draâ, Marocko

Framme i Agadir eftet tre timmars bilfärd. Sol och bad! Marcus och Niclas var med på vattenpolo... Jessica har jagat WIFI... Sjukt långsamt, bilder kommer inom sin tid. Nu bor vi på ett hotell. Igår bodde vi på en riad. Vad är en riad? Man kan säga att det är mer som ett pensionat än

marrakech
lördag 25 oktober 2014 - Marrakech, Marrakech-Tensift-Al Haouz, Marocko

Nu e vi framme!

Köpenhamn - Marrakech
lördag 25 oktober 2014 - Köpenhamn, Region Hovedstaden, Danmark

Nu sitter vi på planet till Marrakech!

Arlanda - Köpenhamn
fredag 24 oktober 2014 - Köpenhamn, Region Hovedstaden, Danmark

Efter nästan 2 timmars försening kom vi iväg från Arlanda. Sitter nu på Hilton Hotell vid flygplatsen i Köpenhamn. Barnen har gymmat, jag och Niclas hamnade i lobbybaren ;-) Nu har vi ätit middag: natchos, fish & chips och smørrebrød! Fint rum, bilder kommer senare. Imorgon 06:10 går

70-åring
torsdag 26 december 2013 - Helsingfors, Nyland, Finland

Idag firar vi älskade mamma som fyller 70. Gungade rejält i natt... inte sovit många timmar :-( Passande på att vila/sova lite efter frukosten. Ett gäng gick i land och ett kvar på båten. Nu är det samling i badet. Bilder kommer när internet är mer samarbetsvilligt :-D

Barhäng!
onsdag 25 december 2013 - Helsingfors, Nyland, Finland

Hemma!
söndag 17 november 2013 - Åkersberga, Stockholms län, Sverige

Hemma igen! Har haft en underbart härlig vecka! Tack för det min älskade make! Tack till Marcus och Jessica för att ni var så duktiga! Tack till Eva och Lars-Åke för hjälpen med barnen och deras aktiviteter! Tack till Mats M som hämtade oss på Arlanda! Tack till er alla som följt oss

På väg hem!
lördag 16 november 2013 - Marrakech, Marrakech-Tensift-Al Haouz, Marocko

Sitter på flyget. Är över medelhavet på väg in mot Spanien. Fyra timmar kvar till landning :O

Sista dagen!
lördag 16 november 2013 - Marrakech, Marrakech-Tensift-Al Haouz, Marocko

Om fem timmar beger vi oss till flygplatsen. Just nu ligger vi på taket och fyller på med sol. Tyvärr måste jag ligga på mage... ramlade igår och slog mig blårandig... känns som att jag har tre skinkor istället för två. Tur i oturen att det var rumpan jag landade på ;-) Hade inte varit

Marrocco 2014

Marrocco 2014

24 oktober 2014 - 2 november 2014

Väntar på flyget till Köpenhamn. Undrar om jag kommer ihåg hur man gör!?!

70-års firande

70-års firande

25 december 2013 - 28 december 2013

Mamma fyller 70 år. Vi firar med en kryssning till Helsingfors. Vi är = Marjatta, Johan, Ann-Sofie, Niclas, Marcus, Jessica, Karolina, Timo och Meja Alvrud och Carina, Henrik och Tobias Bahrton.

Marocko

Marocko

9 november 2013 - 17 november 2013

Lördag 9/11 kl: 13:10 går planet till Marocko och Marracech!

Bali 20112

Bali 20112

18 februari 2012 - 5 mars 2012

Vi lyfter från Arlanda den 18/2-12. Först far vi till Frankfurt, sedan till HongKong för att slutligen landa på Bali. På Bali kommer vi att bo på 3, ev. 4 olika ställen. Vi börjar i Nusa Dusa, sen ev. till Gili Island, Sedan till Lovina och avslutar med 2 nätter i Kuta. Känns overkligt! LÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR!!!!

Vietnam

Vietnam

19 februari 2010 - 9 mars 2010

Hela familjen ska åka till Hoi An , Vietnam . Vi har bokat allt själva via nätet , hoppas att allt kommer att klaffa !

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Ann-Sofie uppdaterar sin resa