Med Australien, backpackning, tågluffning & Världen i sikte !
hemstad Helsingborg, Skåne län, Sverige
Senast aktiv - från Helsingborg, Skåne län, Sverige
Inga inlägg
Oslo, Norge

Oslo, Norge

16 april 2010 - 18 april 2010

En weekend i Oslo med familjen! :)

Spa/träningsvecka på Mallorca

Spa/träningsvecka på Mallorca

1 maj 2010 - 8 maj 2010

En vecka på Mallorca med spabehandlingar och träning i fokus! Ska bli så himla naaajs :D

Litauen

Litauen

22 oktober 2008 - 25 oktober 2008

När projektarbete kom upp på schemat i 2an på gymnasiet så valde jag och fyra till ifrån klassen att åka till Litauen. Dit åkte vi med en hjälpsändning som vi under ett år jobbade med att få ihop, allt ifrån pengar till leksaker. Väl i Litauen så åkte vi runt till familjer och barnhem för att se hur de hade det och så överlämnade vi pengar/mat osv. Denna resan gav mig väldigt mycket och jag vill göra om det någon gång i framtiden. "Ingen kan göra all men alla kan göra något"

Grekland, Kreta

Grekland, Kreta

12 juni 2008 - 19 juni 2008

En "one of the kind resa", helt klart !

Spanien, Mallorca

Spanien, Mallorca

12 maj 2007 - 19 maj 2007

Resan med Syster till Alcudia. Resan vad hur bra som helst om man bortser från småbarnssamhället vi hade hamnat i. Det blev iaf en första bra stillsam resa utan föräldrar. Hihi, Men Alcudia är iaf inte det heta tipset på en resa det har iaf jag fått erfara. (;

Norge, klassresan

Norge, klassresan

5 april 2006 - 9 april 2006

Den klockrena klassresan till Norge på skidresa med klassen i nian. Resans Citat " Vill du inte ha en macka till, no efence" Elelr nått sånt, (;

Spanien,

Spanien,

2 april 2002 - 9 april 2002

Ännu en resa med Familjen ! Häärlit,

Frankrike

Frankrike

2 mars 1999 - 9 mars 1999

[b]Frankrike, Paris ![/b] Disney Land med familjen vid två tillfällen. Älskade, älskade Frankrike. Disney land var ju en klass för sig när man var liten, men de är säkert lika lockande nu.. Hihi :)

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Amanda uppdaterar sin resa