Lovisa & Niklas är två glada människor som tycker om att sola, bada & dricka piña colada :)
hemstad Stortorget 9, Lund, Skåne län, Sverige
Senast aktiv - från Surat Thani, Surat Thani, Thailand
Bangkok. Här blir man lurad!! + en snabbsummering av var resvag=)
torsdag 1 maj 2008 - Bangkok, Thailand

I skrivandets stund befinner vi oss pa Koh PhiPhi eller phiphi island. Vi kom hit idag och har e fruktansvart varmt. Thailandarna har verkligen lart sig att utnyttja turister. Dom forsoker alltid lura en! Bangkok var en upplevelse. Skitit och luktade illa men billigt som f.n. Tuktuk förarna

Peking?
måndag 28 april 2008 - Peking, Kina

Hej Peking e riktigt konstigt. det e en helt annan varld. Folk glor pa oss o kommer fram o fotar oss hela tiden=) det kanns sjukt konstigt. Dagarna har har varit intensiva. vi har kollat pa forbjudna staden, muren, himmelska fridens torg, marknader och en massa parker. Vi har givetvis ocksa kollat

Beijing 23/4 fram till 29/4
torsdag 24 april 2008 - Peking, Kina

Hejsan! Nu kommer den långa versionen av beijing resan :) Vi landade i Peking klockan 9? på morgonen den 24/4. Flygresan hade varit tung och det första planet vi åkte med var mkt mer behagligt än det långa. På Heathrow var Niklas konstant kissig, så det blev en massa väntande i

ananas skattjakten

ananas skattjakten

23 april 2008 - 25 maj 2008

[b]Kina [/b](Peking) 23/4 - 29/4 [b]Thailand[/b] (Bangkok) 29/4- 3/5 [i]Därav från Bangkok till Singapore de resterande dagarna med några uppehåll.[/i] [u]Avresa från Singapore 25/5[/u]

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Niklas & Lovisa uppdaterar sin resa