Lembeh
onsdag 15 oktober 2008 - Manado, Sulawesi Utara, Indonesien

Hejhej! Efter att ha varit i stort sett isolerad fron omvarlden i 5 dagar ar jag nu tillbaka i Manado po norra Sulawesi. Hotellet jag bodde po i Lembeh bestod av 5 hus, ett longbord, och 2 botar som vi okte ut och dok med. Jag har o andra sidan gjort minst 3 dyk om dagen so det har inte varit so

Komodo
torsdag 9 oktober 2008 - Bali, Indonesien

Efter en vecka i Komodo national park, Rinca, och Flores ar jag nu tillbaka po Bali. Labon Bajo som staden vilken de flesta dykoperatorer och dagsturer till komodo gor till var riktigt trokig, i stort sett bara en gata langs en hamn och inget mer. Men o andra sidan var dykningen helt fantastisk.

Happy time!
lördag 27 september 2008 - Bali, Indonesien

Nu har jag kommit tillratta ordentligt. Glomde beratta forut att jag hade ett ettorigt barn framfor mig po planet fron Stockholm till Doha, konstant skrikandes. Och som om det inte hade varit nog so hade jag otminstone 5 andra smobarn i narheten som garna skrek med lite. Igor sov jag till klockan

hemma!
torsdag 25 september 2008 - Bali, Indonesien

Efter en long trokig flygresa ar jag framme po Bali. Kanns jattebra an so lange. Har varit runt lite i Kuta och det ser ut som vanligt. Men det kanns lite som att komma till en sommarstuga. Jag bor po Komala Indah och har fott samma rum som jag haft forut. Orkar inte skriva mer nu men min telefon

Hejhej
onsdag 20 februari 2008 - Bacolod City, Västra Visayas, Filippinerna

Nu ar jag alltso i Bohol. Vi har stannat for natten po ett stalle som heter Alona Beach. Vi stannar po resorts varje kvall so jag behover inte sova po boten. Forutom forsta natten och det var inte det lattaste. Hur som helst, vadret ar valdigt varierande men lite sol ar det i alla fall

BUTANDING BUTANDING BUTANDING
torsdag 14 februari 2008 - San Jose, MIMAROPA, Filippinerna

Hej. Butanding ar alltso Valhaj, sona har jag sett 3 stycken idag. Det var hur kul som helst, fast jakligt risigt vader, so efter 2 timmar orkade vi inte mer. Men jag ar nojd i alla fall. Trots att det blev en long och kostsam resa att ta sig hit och tillbaka. Men helt klart vart det. Annars ar

Fisk
lördag 9 februari 2008 - Puerto Galera, MIMAROPA, Filippinerna

Hejhej! Efter en snabb visit i Manilla (4 timmar) tog jag forsta besta buss till Puerto Galera dar jag ar nu. Har tar jag det lugnt, dyker och forsoker hitta god mat. Det ar inte helt latt, filippinernas egna ar inget vidare kan jag lova. Men annars ar det bra. Ska forsoka lagga upp lite bilder po

Hemma!
söndag 3 december 2006 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Hejhej. I fredags klockan halv sju landade jag i Sverige. Så nu är jag i Stockholm och försöker vänja mig vid klimatförändring och allt annat som inte är sig likt, vänstertrafik, rökförbud, att jag faktiskt förstår vad nästan alla runtomkring pratar om. Det går på något sätt

Koh Lanta
fredag 24 november 2006 - Ko Lanta Noi, Krabi, Thailand

Hejhej! Lange sedan jag skrev nu, men o andra sidan har det val inte hant so jattemycket heller. Dagarna po Koh Phi spenderades antingen po stranden, eller i sangen, beroende po om det hade varit utgong kvallen innan eller inte. Men en av dagarna var jag ute och gjorde 3 dyk, forst ett vid ett

Hurra hurra hurra!
tisdag 14 november 2006 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Go shorty, it's my birthday, and i'm gonna party like it's my birthday, and i'm gonna sip' baccardi like it's my birthday! Yay, grattis till mig. Idag har jag an so lange: Gjort tvo dyk utanfor Phi Phi Islands, helt okej dyk men inget sarskilt, fast det ar alltid roligt att fo simma med lite

Indonesien del 2

Dyka med fiskar.

Fiskis

Fiskis

17 augusti 2006 - 14 december 2006

Resa till bali och thailand för att ta det lugnt, surfa och dyka.

Förträfflighetens gemenskap

Förträfflighetens gemenskap

8 februari 2005 - 13 april 2005

Nu ska FHG ut på äventyr! Thailand, Laos, Autstralien och en del av oss ska även till USA.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Anders uppdaterar sin resa