Hockey och Canada Goose
lördag 23 december 2006 - Montréal, Québec, Kanada

Hejhej! Känns som att det är riktigt kallt här borta måste jag säga! Men det är bara en sisådär -2.. ingen snö här heller så det blir en grön jul även för oss! Igår gick vi på stan ett tag och där letade vi lite affärer som vi skulle besöka lite senare. På kvällen var det dax

Framme
torsdag 21 december 2006 - Montréal, Québec, Kanada

Ja då var man äntligen framme i Montreal! Det har varit en mycket seg dag som började kl 8 imorse och nu är klockan i lokal hemma tid 03.30! Så man kan säga att man varit igång hela dagen! Vi kom till Landvetter vid 11 tiden idag och planet mot Amsterdam gick kl 12.20. Väl framme i

Forsta veckan i Sydney
söndag 11 december 2005 - Sydney, New South Wales, Australien

Hejhej! Nu har det nastan gatt en vecka sedan vi kom till Sydney och tiden rullar verkligen pa alldeles for fort!! Vi kom till Sydney forra mandagen pa morgonen och blev bemott av varan kompis Michael fran Borlange som vi traffade i Malaysia som vi nu fick bo hos i lite mer an en vecka. Vi tog

Surfers Paradise och Byron Bay
söndag 27 november 2005 - Byron Bay, New South Wales, Australien

Hejhej!! Vi lamnade Brisbane i fredags for att aka vidare langs ostkusten mot Surfers Paradise. Nar vi kom fram till Surfers sa var vadret inte det basta som vi kunde hoppats pa eftersom vi endast skulle stanna dar i tva natter. Det var regn och mulet hela dagen. Vi bestamde oss da for att ta oss

Moas fodelsedag!
måndag 14 november 2005 - Stanthorpe, Queensland, Australien

Vad ar det for en dag? Ar det en vanligt dag? Nej det ar ingen vanlig dag for det ar Moas fodelsedag hurra hurra hurra! Nu var det dax for Moa att fylla den stora aldern!!20 ar blir hon idag!! Lite besviken eftersom hon inte far ga pa systemet men jag antar att det finns kvar nar vi kommer hem?

Camping pa Fraser Island
lördag 29 oktober 2005 - Hervey Bay, Queensland, Australien

Hejsan!! Nu har vi lite mer att beratta for nu har vi besokt ett par stallen sen sist.. Vi lamnade alltsa Cairns och for nerat till Airlie Beach for att forsatta var resa langs ostkusten.. Nar vi kom fram sa fick vi en liten besvikelse for det var inte riktigt vad vi hade hoppats pa..Man fick inte

Underbara vyer i Regnskogen!
tisdag 18 oktober 2005 - Cairns, Queensland, Australien

hejsan! Mandagen gick at till att ta bussen till Trinity beach och presse sig igenom dagen, och det gick ju bra for vissa..pepparkakan och kraftan heter vi for oss sjalva lite nu och da menmen;) Pa kvallen efter kvallsmaten och lite samtal hem traffade vi pa ett gang trevliga svenskar, tyvarr

Antligen sista dagen;)

Jajemen da har vi kommit till den sista dagen i Malaysia, vilket ar sa himla skont!!! Vad har vi gjort sen sist da?? Vi hittade ingen strand sa vi har mest vimlat pa som vanligt.. I Sondags gick vi pa bio, vi sag The Skeleton Key som var en mycket bra thriller/rysare som kostade oss 20 kr, bra

En helt vanlig dag...

Hejsan! Vi borjade dagen med att komma pa att vi faktiskt bara har atit ett mal mat sen vi kom hit..oops.. Sa vi gick till en restaurang och kopte oss en toast med ost sa man fick lite mat i magen. Nar vi hade atit klart sa kom det en kille och fragade om han fick satta sig och beratta om sitt

Arlanda!
tisdag 4 oktober 2005 - Sigtuna N, Stockholms län, Sverige

Godmorgon!! Nu befinner vi oss på Arlanda efter en seg och tröttsam tågresa. När vi kom hit och skulle leta efter avgången till Wien(som är första stoppet) så hittade inte vi den så vi trodde att vi hade blivit lurad på våra biljetter;-) men sedan hittade vi den...pjuh.. Kl är 04 på

Charter i Turkiet

Charter i Turkiet

24 augusti 2006 - 31 augusti 2006

Erika och Anette beger sig till Alanya

Några dagar i Canada

Några dagar i Canada

20 december 2006 - 30 december 2006

Åker till Montreal med familjen för att hälsa på brorsan!!

Backpacking Down Under

Backpacking Down Under

4 oktober 2005 - 22 december 2005

Äventyr i Australien. Kommer bli hur kul som helst! Vi kommer att ta dagen som den kommer och göra det som faller oss in.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Anette uppdaterar sin resa