Musikfrälst, saltlakritsätande, kattdyrkande, ambivalent, långhårig, skrattig, drömmande, årgång 1984. Vill åka, se och göra allt hela tiden.
hemstad Borås, Västra Götalands län, Sverige
Senast aktiv - från Borås, Västra Götalands län, Sverige
El grande finale
onsdag 12 juli 2006 - San Francisco, Kalifornien, USA

Jahapp, har kommer sista inlagget.... Borjade dagen med lite solande i tradgarden innan jag satte igang med att forsoka trycka i alla mina saker i resvaskan... Lyckades ratt bra till slut faktiskt! Hangde sedan med Ali till gymet och trimmade mina spagettibiceps lite grann! Efter det var jag

Swedish Bikini Team och karaoke
tisdag 11 juli 2006 - San Francisco, Kalifornien, USA

Lordagkvallens plan att ta over San Diegos uteliv tillsammans med Gina, Lindsay + hennes kompis Jamie maskerade som "The Swedish Bikini Team". Borjade lite lugnt med att ata middag pa en Hawaiiansk restaurang som hette Kahuna Bar. Darefter tog vi en taxi till omradet Ocean Beach med sikte pa den

San Diego Sun
söndag 9 juli 2006 - San Diego, Kalifornien, USA

Tidigt torsdag morgon begav vi oss till flygplatsen med siktet installt pa San Diego. Efter en ganska skakig flygresa kom vi fram till den nagot oorganiserade flygplatsen.... Tog oss sedan till biluthyrningsfirman och stod i ko dar i ca 1 timme innan vi fick med oss en Toyota Camry som sallskap for

Sverigebesok & dinosauriesundaes
torsdag 6 juli 2006 - San Francisco, Kalifornien, USA

Sa... nationaldagen passerade relativt lugnt.. Hangde vid poolen pa formiddagen och akte sedan och handlade framat eftermiddagen. Pa kvallen var det dags for familjemiddag och (givetvis....) fler Mojitos. Akte sedan in i karnan av Sebastopol for att plocka upp Oscar och Asmund som till slut hittat

Softish relax
tisdag 4 juli 2006 - San Francisco, Kalifornien, USA

Howdy cowboys! Lugnt och skont har det varit for mig i Staterna under de senaste dagarna. Aktiviteterna har bland annat varit solande vid poolen, biobesok, sallskapsspel, glassatande (varldens basta sundaes pa "Screamin Mimi's" i Sebastopol!!!) och allmant trevlande med familjen Levie och deras

Sol, galna amerikaner och vin
söndag 2 juli 2006 - San Francisco, Kalifornien, USA

Ar precis tillbaks fran en wine-tastingtur runt Sonoma County. Akte med Ginas kille Chris och hans kompis Evan. Mkt trevligt men lite underligt och huvudvarksframjande att dricka vin mitt pa dagen under den stekande Californiasolen. Innan vi drog ivag laddade vi upp med lunch hemma hos

Baseball och sol
torsdag 29 juni 2006 - San Francisco, Kalifornien, USA

Jahapp, sa har man kralat sa langt ner i USA-trasket som det gar... Igar satt vi bankade pa AT&T-arenan och foljde matchen mellan San Francisco Giants och Texas Rangers. Maste saga att sjalva spelet verkar hamna i lite i bakgrunden av orgien i skrapmatsatande som oversallar hela evenemanget. Har

Entering
onsdag 28 juni 2006 - San Francisco, Kalifornien, USA

Sa var man antligen tillbaks i americano-land! Efter en ca 15-timmars flygtur som gick snabbare an jag trodde blev jag upplockad pa flygplatsen av froken Gina Levie som genast sag vad jag behovde och tog med mig till narmaste smoothiebar. Efter en 2-liters peachsmoothie (som sjalvklart var size

Goodbye Stralien
måndag 13 december 2004 - Canberra, Australian Capital Territory, Australien

Tog ett sista besök till WTC-kontoret efter att vi checkat ut fran Wake Up + tog en promenad och försökte suga at oss de sista varma strålarna av sol från den klarblå Sydneyhimlen. Klockan två hoppade vi på shuttlebussen hyfsat förvirrade inför avresan... Fick vänta en stund på flyget

Julkanslor i solen!
söndag 12 december 2004 - Sydney, New South Wales, Australien

At frukost och borjade dagen med att ga ner till Darling Harbour. Blev ovantat underhallna av en julforestallning/musikal med jatteduktiga sma barn som visades pa en utomhusscen. Delade pa en gingerbreadfrappucino fran Starbucks medan vi lyssnade pa julmusik och kom i en mkt konstig julstamning i

Back to Frisco

Back to Frisco

26 juni 2006 - 12 juli 2006

Tar mig återigen över havet för en ny utforskning av Sunny California. Watch out Americanos, here I come..!

California here I come

California here I come

8 mars 2003 - 17 april 2003

Studier, sol och nya vänner on the west coast

Ang+Al go to känguruland

Ang+Al go to känguruland

12 september 2004 - 13 december 2004

Duon Angelina & Alexandra drar till Australien och Nya Zealand med solsken i blick (och alldeles för stora ryggsäckar..)

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Angelina uppdaterar sin resa