År 2003: Jag är en lite småsprallig partypingla som älskar att resa! År 2006: Kanske något lugnare på partyfronten men fortfarande restokig! Härnäst väntar América Central! Min kara medresenar har alias Yonita, sa kolla garna in hennes sida ocksa for mera pics!
hemstad
Home sweet home...
onsdag 21 mars 2007 -

Jaaha, då var man hemma igen då! Känner mig hyfsat pigg än så länge, hoppas jag inte blir värre jet-lagad än såhär :) Flygresorna hem gick oväntat smidigt faktiskt! Visserligen gick vi upp 4 på morgonen i Panamá för att åka till flygplatsen efter att ha sovit ca 3 timmar (värsta

Sista dan i storstan...
söndag 18 mars 2007 - Panama City, Panama

Buenos dias!!! Nu ar vi alltsa inne pa sista dagen har i Panama... Kanns valdigt konstigt men det blir nog skont att komma hem ocksa, ska bli skont att slippa allt packande och planerande ;) Igar hade vi varsta mastodontdagen har! Pa morgonen tog vi en buss som akte laaange for att ta oss till

Skandal!!!
fredag 16 mars 2007 - Panama City, Panama

Halloj!! Nu ar vi i Panamá City, kom hit igar efter ca 9 timmar i en lyxig aircon-buss! Vi har unnat oss lite battre fardmedel sahar pa slutet ;) Vi bor pa ett hostel i ett finare omrade, typ bankdistriktet, och med utsikt fran attonde vaningens balkong sa har vi det ratt najjs! Idag har vi

Vardagsliv i Bocas
lördag 10 mars 2007 - Bocas del Toro, Panama

Hola pa er! Nu borde det finnas nya bilder att beskada! Jag har dessvarre i princip samma klader pa alla kort, men sant ar livet som backpacker ;) Just nu ar vi pa snabbvisit pa huvudon, det ar daligt vader idag sa vi passar pa att gora stan, fixa arenden pa natet osv. Har finns ju da bilar till

Varsta basta presenten!
onsdag 7 mars 2007 - Bocas del Toro, Panama

Buenos dias!! TACK for alla grattishalsningar som kommit via har och mejl, mycket uppskattat ska ni veta! Jag hade en riktigt bra fodelsedag igar, och den firades bade i Costa Rica och Panama eftersom vi begav oss mot Panama igar morse. Puerto Viejo var som sagt inget for oss, sa mycket skumma

Turist javisst...

... alltsa jag ar val medveten om att vi ocksa ar turister precis som alla andra har men uschiamej va trist det ar att ligga pa en strand i Costa Rica omgiven av enbart svenskar! Vi kom till Puerto Viejo igar, som ligger pa karibiska sidan, och visst ar det val fint har men vi har anda bestamt oss

Sandstorm i San Juan del Sur
torsdag 1 mars 2007 - San Juan del Sur, Rivas, Nicaragua

Hola igen!!! Nu ar vi da i San Juan del Sur, som ligger pa Stillahavskusten nara Costa Rica. Tredje dagen idag och det blaser nagge forbannat, har blast sen vi kom men idag ar det for mycket vind for att ens ligga pa stranden.. Vi gjorde forstas ett tappert forsok men nar man ar helt tackt i sand

Tillbaka till verkligheten...
tisdag 27 februari 2007 - Granada, Nicaragua

Halla pa er!!! Nu ar vi alltsa tillbaka pa fastlandet efter 10 helt underbara dagar pa Little Corn Island! Det ar verkligen en liten parla, varsta paradison och vi har haft det superskont dar. Har sa mycket att beratta nu bara sa vet inte vart jag ska borja! Lagger upp lite bilder ocksa, och varnar

Lalalalalalala-life is wonderful...
tisdag 13 februari 2007 - NIC-72, Rivas, Rivas, Nicaragua

Halla igen!! Marker att ni inte hinner kommentera mellan inlaggen, tydligt tecken pa att jag skriver for ofta! Har lagt in nagra nya bilder nu som ni kan "njuta" av :) Anyhow, idag har vi haft en sa grymt skon dag!! Fint vader om an lite blasigt, sa vi tog en chickenbus till en strand vi blev

O-liv pa Ometepe
söndag 11 februari 2007 - NIC-72, Rivas, Rivas, Nicaragua

Hola!! Granada var en himla fin stad, enda problemet var att det var vidrigt varmt dar! Vi var till och med ut en kvall och jag hade sa kul, vi gick till ett stalle med livemusik och jag blev uppbjuden av tva lokala nissar sa jag fick verkligen satta mina salsarytmer pa prov, haha! Maste ha sett

Dorita y Yonita en América Central

Dorita y Yonita en América Central

17 januari 2007 - 20 mars 2007

Två månaders upptäcktsfärd i Centralamerika med Jonna aka Yonita som följeslagare, ska bli sååå kul! Resan startar i Guatemala och avslutas i Panamá så vi lär väl hinna se en hel del däremellan hoppas jag. Venga, vamos!

Down Under

Down Under

20 januari 2003 - 24 mars 2003

Tre blondiner o en brunett drar till Nya Zeeland, Australien, Singapore, Malaysia och Thailand.Backpacking, simma med delfiner o lite surfare....

s.o.s sällskapsresan

s.o.s sällskapsresan

20 januari 2003 - 24 mars 2003

jag och 3 kompisar åker i väg på en sällskapsresa till andra sidan jordklotet.

Vonca på vift

Vonca på vift

20 januari 2003 - 24 mars 2003

Jag åker på tur med tre andra små busungar till andra ändan av klotet!

Angelica i underlandet

Angelica i underlandet

20 januari 2003 - 24 mars 2003

Jag ska ge mig ut på äventyr tillsammans med syrran och två kompisar!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Angelica uppdaterar sin resa