hemstad Sundsvall
Senast aktiv - från Sundsvall
Snorkla
tisdag 20 februari 2018 -

I dag har vi snorklat vid barriär revet. Vi åkte med ocean spirit till Michaelmas cay. God mat, trevlig besättning och fin båt. Solen brände från en klarblå himmel, men fantastiskt vackert. Vi fick låna snorkel simfötter och stingsuits. Milo gjorde succé i sin, alla runt om kommenterade

Bad, bad och bad
måndag 19 februari 2018 - Trinity Beach, Queensland, Australien

Vi badar och badar!I går var vi och kollade in Cairns och åt god sorbe på ett café. Men det var alldeles för varmt att gå omkring så vi åkte snabbt hem och badade i poolen. I dag åkte vi igen till Cairns men denna gång för att bada i deras konstgjorda lilla ”sjö”. Mycket uppskattad

Seachange
lördag 17 februari 2018 - Cairns, Queensland, Australien

Så var vi äntligen framme efter en lång, lång, lååång resa. Värmen slog välkomnande emot oss med sina 36 grader när vi klev ut från flygplatsen.Inte lyckats få så många timmar sömn när man ska sova på flyg och hårda soffor på Changi AirPort. Alla barn har skött sig över

Gate F58
torsdag 15 februari 2018 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Väntar på att få borda planet. Ätit god frukost men förmodligen dyraste vi ätit. Laddat med godis, paddor, spel och pyssel för den långa flygresan. Spännande men oxå nervöst hur det kommer att gå att sitta så länge på flyget. Vi ses i Australien😊

På väg
onsdag 14 februari 2018 - Arlanda, Stockholms län, Sverige

Åkt tåg från Sundsvall till Arlanda, gick bra. Ska sova på rest and fly i natt för att ta flyget mot Singapore och sedan Cairns i morgon 09.10. Trötta barn och trött mamma, men inte mer än ett par ihop brytningar senare ligger jag och Milo i sängen. Liam, Alva, Eddie och Johan sitter kvar

Hela familjen till Australien

Hela familjen till Australien

14 februari 2018 - 12 mars 2018

Jag och min man åker med våra fyra barn (4-13 år) till Australien. Vi landar i Cairns på morgonen den 17/2, har hyrt bil som ska ta oss ner till Arlie beach. Massa stop och båtturer på vägen och sedan åka från Proserpine 26/2 till Melbourne. Stanna i Melbourne i 2 dagar och sedan väntar en ny hyrbil som så småningom tar oss till Adelaide för hemfärd 12/3.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Anna uppdaterar sin resa