Resglad skidlärare som älskar äventyr!!!
hemstad Åre SV, Jämtlands län, Sverige
Senast aktiv - från Åre SV, Jämtlands län, Sverige
Beverly Hills, Hollywood, Walk of Fame!
måndag 4 december 2006 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Forsta dagen i LA och allt gar som smort. Inom 12 timmar har vi landat och tagit oss fran flygplatsen, hyrt bil, kopt karta, kort igenom Beverly Hills, sett Hollywoodskylten, hittat turistinformationen, gatt pa Walk of Fame, checkat in pa hotell och varit med pa Jimmy Kimmel talkshow live

Hawaii, sol, bad och surfing!!!
tisdag 28 november 2006 - Honolulu, Hawaii, USA

ALOHA!!!! Efter nagra timmar i Filippinerna, Guam och tre flyg kom vi antligen fram till Hawaii!!! Tog oss till hotellet, HOTELLET!!! dar vi skulle sova de tva forsta natterna pa Hawaii. Riktiga sangar med sangklader, egen dusch, toalett, balkong, kylskap och TV. Helt slut efter flygresan och

Framme pa Borneo!
söndag 5 november 2006 - Kota Kinabalu, Sabah, Malaysia

Efter en natt pa flygplatsen i Kuala Lumpur med en massa plingande och final call sitter vi nu mitt i Borneos huvudstad Kota Kinabalu. En dag med minglande i stan och pa marknader och planerande for var fortsatta tid har pa Borneo. Det kommer bli en del skoj aventyr och vi kommer sakert bli nagra

Jorden runt!!! (typ) =)

Jorden runt!!! (typ) =)

29 oktober 2006 - 20 december 2006

Sååå himla häärligt!!! Först ska jag o Anna försäka överleva tre veckor på Malaysia o Borneo med sol, bad, dyk o några utflykter. Sedan blir det till att glassa på Hawaii en vecka för att sedan flyga vidare till Los Angeles o tre veckor senare flyga hem från San Fransisco... oj, oj, oj, vi får se hur det går =) Kramelikram Mery Cherry!

Varberg

Varberg

20 juli 2006 - 23 juli 2006

Fest, sol, bad, surf

Australien

Australien

28 augusti 2003 - 19 december 2003

Språkresa och Australiens östkust

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Anna uppdaterar sin resa