Jordenrunt närmar sig för min del! Den 25/1 börjar jag resan med ett ännu obstämt hemrese-datum! Brasilien är först ut och jag ska försöka uppdatera lite då och då! Kommentera gärna :)
hemstad Stockholm, Stockholms län, Sverige
Mexico baby!!!
fredag 17 juni 2011 - Tulum, Quintana Roo, Mexiko

Nu har vi antligen kommit till Mexico, och ni ska bara se var vi bor! En hydda PRECIS pa stranden. Trakigt... Varsta paradiset. tror itne att jag och katta kan ha det battre. Dock har vi blivit dragandes pa en javla mexikan. Han praar oavbrutet men vi sliper ta taxi overallt, det har ju sina

Underbara Centralamerika!
måndag 30 maj 2011 - Bocas del Toro, Panama

Hej! Fran Lima sa har vi nu kommit till Paradiset. Cartagena,Colombia, San blas, panama city och Bocas del toro, ar som gjorda for mig och katta. Sol och bad hela dan! San blas var verkligen helt otroligt, vi tog ett flyg fran Lima till Cartagena i cOLOMBIA, DAR TRAFFADE VI VERA OCH HADE oj och

5 filmer pa tva dagar!
lördag 14 maj 2011 - Breña, Lima Region, Peru

Hej! Nu har aven jag fatt prova pa hur trakig Lima ar. Vi har gatt pa bio tva ganger i rad. Det finns inget att gora forutom att titta pa film eller ata. Vilket jag iofs gillar sa det har val funkat. Igar sag vid den nya Robert Pattinson filmen, fortfarande lika snygg, men samma karaktar hela

Lima...
onsdag 11 maj 2011 - Breña, Lima Region, Peru

Hej pa er! Nu har jag och Katta kommit till Lima. Jag fick nagot daligt i magen och har legat sjuk i tva dagar inte det roligaste. Katta och Aaron och Jian som vi reser med for tillfallet har varit o shoppat o gatt runt, men som manga har sagt till oss innan sa ar Lima inget vidare till stad sa

Hejda Freddie and Nana!
lördag 7 maj 2011 - Arequipa, Mollendo, Peru

Heej! Nu ar jag i Arequipa, har varit och kollat pa nagra vuklner och en Colca Canyon i tva dagar, men maste medge att hojdpunkten var att fa sova pa ett hotel. Inget Hostel utan ett riktigt hotel, eget frum och frascht badrum, till och med balkong. Helt otroligt! Har inte sovit sa sen jag akte

Grattis syrran!
fredag 22 april 2011 - La Paz, Bolivia

Grattis syrran pa fodelsedagen forresten!!! Hoppas du far en underbar dag :) Jag har overlevt dodsvagen! En vag som ligger nara La Paz i Bolivia och som ibland har 4000 meter ner till marken. SJUUUKT! Jag har jatteont i mina handleder for jag lag pa bromsen typ hela tiden men fan vilken kick!

Roadblocks, kokablad och gruvor!
tisdag 19 april 2011 - Sucre, Chuquisaca, Bolivia

Hej! Nu har jag akt anda fran Santiago i Chile till Sucre i Bolivia. Jag har hunnit med Valpariso, som inte motte mina forvantningar alls, San Pedro de Atacama, dar vi fick smaka pa kylan for forsta gangen sen Sverige, Uyuni, Potossi och nu ar jag i Sucre bolivia. Den storsta grejen som vi gjort

Santiago och Mendoza
måndag 4 april 2011 - Mendoza, Argentina

Heej!Nu går det långsamt frammåt. Vi ar i Santiago, vi ska dra harifran imorgon, ska bara mota upp med nagra britter vi motte i borjan av resan. Vi har redan mott Freddie and Nana dom vi motte andra dagen i Argentina. Fyfan vilka skona killar. Jag alskar dom! Man har sa kul sitter bar o lyssnar

Vamos-spanskakurs

Buenos Dias! Nu har jag och Katta börjat på spanskakurs, hon och jag är i olika klasser men vi har raster tillsammans :P som att vi inte kan vara mer än två meter ifrån varandra... Det gick bra, resten av min grupp har haft hela förra veckan tillsammans, men jag är så awesome så jag

anna 85 ar uppdaterar frn BA

Jag har tränat för första gången på väldigt länge, och nu får jag sota för det. Katta har ett träningsprogram som hon kör ibland, och igår var jag tvungen att få ut lite energi och idag kan jag knappt röra mig. Det är fan pinsamt, hur ska jag klara Inca leden, frågetecken! Jag har

Jorden-runt!

Jorden-runt!

25 januari 2011 - 25 januari 2012

Jorden-runt! Brasilien-Argentina-Chile-Peru-Australien-Thailand!!!

Back to Kentucky

Back to Kentucky

26 december 2009 - 9 januari 2010

Jag ska tillbaka till min kara delstat i USA dar jag spenderade ett ar, ska se hur mkt allt har forandrats eller om det ar som nar jag akte!

High School Year

High School Year

24 juli 2007 - 5 juni 2008

Jag har ett väldigt spännande år framför mig och här kan ni följa det!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Anna uppdaterar sin resa