Ngr foton
lördag 20 oktober 2018 - Las Vegas, Nevada, USA

L Vegas

På ”strippen”
lördag 20 oktober 2018 - Las Vegas, Nevada, USA

Yes vi kom fram tillslut, efter en bilfärd genom ett fantastisk landskap av berg i rött o brunt , sand och kaktusar . Körde in LasVegas mitt i rusningstrafik , i ett gytter av flerfiliga vägar och Exits , god bless GPSenNär vi nådde fram till hotellet beläget på norra strippen( som den

Ngr bilder
torsdag 18 oktober 2018 - Grand Canyon Village, Arizona, USA

Grand Canyon

Detta är ett av jordens underverk!
torsdag 18 oktober 2018 - Grand Canyon Village, Arizona, USA

Efter att anlänt Phoenix försenade och i mörker ,fått tillgång till vår hyrbil , så var vi lite som Bambi på hal is när GPSen rabblade right o left i pulserade  trafik . När vi nästan nådde hotellet i Scottsdale flödade vägen av blåljus o var avstängd! Polisen stängde för en

Foton
tisdag 16 oktober 2018 - Memphis, Tennessee, USA

Ngr bilder  Memphis

Dax att resa vidare
tisdag 16 oktober 2018 - Memphis, Tennessee, USA

Så sitter vi på Memphis internat AirPort incheckade för resa till Phoenix .Vädret har varit rätt trist här , regn ganska kallt ca. 10 -15 grader , men ,,,Så bra musik, på Bael street är det bara blues och annan bra musik , covers från 70 o 80 tal med helt underbara musiker! BB king blues

Foton
lördag 13 oktober 2018 - Nashville, Tennessee, USA

Ngr bilder

Här flödar musiken!!
lördag 13 oktober 2018 - Nashville, Tennessee, USA

Oj ,, vart du än går hör du musik, från barer affärer överallt. Detta är country musikens födelseort. Levande musik , underbara gitarrister ,sångare , trummisar , vad du önskarStällena gungar , folk dansar, sjunger, umgås, dricker “bärs” gammal som ung , hela familjen men ingen är

Sitter på Washington nationella AirPort
torsdag 11 oktober 2018 - Washington, USA

Sådär på väg från Washington DC mot Nashville vi har besökt allt ,,, utslita skor o svart bälte i att turista!Vi har sett Vita huset Capitolium Memorial of Washington /173 m /Tog tuben till Pentagon till Kennedys grav vi har sett sjukt många poliser , poliser på Segways , poliser med

5te Ave Trump Tower
tisdag 9 oktober 2018 -

Glömde bilden på Trump tower ,, ett redigt hus må jag säga! Kolla skylten framför / tänkvärda ord?!Nu sitter vi på Pennstation på väg till WDC .. vi får se om Donald är hemma när vi kommer👍

Anne och Arne Reser

Anne och Arne Reser

5 oktober 2018 - 19 december 2018

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Anne-Christine uppdaterar sin resa