Jag & mammsen ska till USA för mig första gången 2:a för mammsen
hemstad Enköping, Uppsala län, Sverige
Senast aktiv - från Enköping, Uppsala län, Sverige
Hemma igen
söndag 14 december 2008 - Enköping, Uppsala län, Sverige

Det ligger nåt i "borta bra men hemma bäst" Nu gäller de bara att vända dygnet rätt igen:-) Resan hem va låååååång men till slut så va tbx i kalla sverige.... 2.5 timmes försening men det ingår väl alltid när man ska resa hem.... Bara o ställa in sig på att återgå till

Snart klara för hemfärd...
torsdag 11 december 2008 - Orlando, Florida, USA

Så nu packar jag ner datan o tar inte upp den förrän jag kommit hem.... Sista dagen imorgon(Torsdag) den blir vid poolen.... Hoppas ni haft lite skoj med oss under denna resa,det har vi haft:-) Kul med alla inlägg men vissa av er har dock varit dåliga på att göra dom*flin* Hörs när vi e

Mission to Mars..hehe EPCOT
onsdag 10 december 2008 - Orlando, Florida, USA

Hej hej nu ni har vi varit på äventyr från mamutarnas tid till att landa på Mars:-) Idag har vi varit på en bio o mitt i filmen ja då börja bänkfan rör på sig så tog den med oss på en åktur ,,,coolt så skulle de va hemma hihi... sen lura ja me morsan åter igen på ett litet kul

Seaworld igen:-)
tisdag 9 december 2008 - Orlando, Florida, USA

Så då va vi till Seaworld igen... denna gång lyckades jag behålla korten o inte radera*s* Späckhuggarna är gigantiska ,,, skoj som tusan o se,,,, En bra park med gratis öl *gillas* men dock begränsat till 2 var men de räckte åt oss... //Natti natt

Slapparsöndag
söndag 7 december 2008 - Orlando, Florida, USA

Idag blev de inte mycket gjort....:-) Sköööööönt som ni ser på bilderna //

HW
söndag 7 december 2008 - Orlando, Florida, USA

Hej hej,,, denna park var skojig,,,, vi har åkt tåg genom filmhistorien...Coolt... Samt tittat på Mupparna i 3D såå ballt! Va dom kan få till det i detta land,, har även åkt igenom o fått sett hur dom fejkar krigscenerna i Pear Harbour,,, fantastiskt hur dom dom gör ,,,, sen har vi gått

phuuuu
lördag 6 december 2008 - Orlando, Florida, USA

Park nr 3 avklarad:-) o vi går o går o går tjo ho ja.... Denna park va ok inte lika imponerande som Magic och inte fullt lika stor....Å tänk att ja lyckades få Mammsen halvgrön idag när hon åkte Rollercouster Mont Everst ..hehehe själv tyckte ja den va skitrolig förutom när den fick

Magic Kingdom
fredag 5 december 2008 - Orlando, Florida, USA

Jaha då har man avverkat ett 12 timmarspass på Första parken Magic Kingdom...nog för att jag hört att det är stort men de inte stort utan förbannat j...a tokstort!!! Herre gu vilket ställe jag blev 12 år igen*ler* Ååå vet ni va,,,, jag fick en stor kram av Baloo under paraden he he

DW
torsdag 4 december 2008 - Orlando, Florida, USA

Halloj Idag Torsdag bär de av mot Disney World 4 parker ska averkas nu på 4 dagar ,,,, Idag startar vi med Magic Kingdom Bilder kommer om ja inte lyckas radera dom också:-) Igår hade vi en slappar dag o promenera omkring o gjorde av me lite pengar... det är nåt vi är väldigt flitiga

SW
onsdag 3 december 2008 - Orlando, Florida, USA

Nämen hej igen,, Vilken dag.... kallt som f..n idag pga av de vädret som va i förrgår ska bli varmare om typ 2dgr, Vi lyckades iaf ta oss till Seaworld,, började ganska bra med att en chokladmänniska fråga om vi va syskon *morr* mamma blev glad men jag vet inte om ja blev de

Weekend New York

Weekend New York

17 september 2009 - 21 september 2009

Ytterligare en resa med mammsen och nu skall även min sambo Martin med:-)

Florida

Florida

28 november 2008 - 13 december 2008

Ska bli en resa ja sent ska glömma:-)

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Annelie uppdaterar sin resa