Vi är två som är väldans kära och tycker om att vara ute på äventyr hemma som långt bort äventyr finns överallt och vi letar efter dom bästa.
hemstad Östersund S, Jämtlands län, Sverige
Senast aktiv - från Järpen, Jämtlands län, Sverige
Oj då!
tisdag 12 augusti 2008 - Malmö, Skåne län, Sverige

Hej hej. Det hela började med ett telefonsamtal med Hanna som tyckte att det hade vart kul att ses. Det slutade med att jag åkte till Malmö redan samma dag. Så nu sitter jag här å väntar på att festivalen ska börja.

Stor stan!!
fredag 16 maj 2008 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Japp då sitter man då här i våran vackra huvudstad! Småland var vackert med mycke sol och små söta vägar överallt. Vi tittade på en hel massa hus (3st) men inget för oss. men vi hittar nog snart nått. Ja ja...i sthlm har vi kikat lite i affärer och hängt på mysiga fik och i kväll

Charlottenberg i solen!
fredag 9 maj 2008 - Nässjö, Jönköpings län, Sverige

Hej hej och hallå dagboken! Nu har vi varigt hos Signe och Magnus i några dagar i solen. Vi har spelat pingis, grillat, satt buskar, flyttat grisar, byggt grishus, flyttat grishus och allt som allt har vi varigt väldigt produktiv. Vi har hälsat på Magnus och Signes son Tallak,sagt hej till

Sjukt vacker väder!
lördag 3 maj 2008 - Hemsedal, Buskerud fylke, Norge

Hej hej och hallå dagboken! Nu är vi ute och reser igen! Man kan ju inte sitta hemma och glo i väggen hela livet! Här i Hemsedal är det snö fast att det regnat i några dagar men nu skiner solen och allt e toppen. Igår bjöd snälla storebror oss på middag där han jobbar. Vi åt massa gott

I vantans Tider!!!!
söndag 6 april 2008 - Auckland, Nya Zeeland

Hej och Hallå Dagboken! Sitter här i Auckland och väntar på att tiden ska gå så att vi får åka hem. Vi har varit på bio ett par gånger + massa shopping=). I övrigt har det inte hänt så mycket, Vi går mest runt och tittar på stan.

Inte mycke!
måndag 31 mars 2008 - Tongariro National Park, Waikato, Nya Zeeland

Hej hej och hallå Dagboken! Dom senaste dagarna har vi inte hittat på så mycke alls! Vi kom ju på att vi har semester och måste ta det lite lugnt så vi har bara rest lite och slappat mycke=) Så vi har tagit oss från Christchurch till Nelson som var jätte vackert vi var där i 2 dagar och

Farm Stay TOK KUL!
tisdag 25 mars 2008 - Akaroa, Canterbury, Nya Zeeland

Hej hej och hallå Dagboken. Sista kvällen i Dunedin akte vi iväg för att titta på Pingviner och Albatrosser. Albatrosserna var det inga problem att se för dom var ju skit stora då och inte lika blyga som pingvinerna som inte kom upp ur vattnet förrän det var kolsvart och då såg man ju

Mysig stad
fredag 21 mars 2008 - Dunedin, Otago, Nya Zeeland

Hej hej och Hallå Dagboken! Dunedin är en mycket mysig liten storstad=) Vi bor ju då på det mysiga Backpacker stället Hogwartz och dar har dom 2 söta små voffsingar Bella och Asterix. Bella är en "grumpy old lady" och Asterix är en glad liten prick. Dom e VÄLDIGT vänliga när man lagar

Godday Mates!
torsdag 20 mars 2008 - Dunedin, Otago, Nya Zeeland

Hej hej och hallå Dagboken! I söndags åkte vi till Stewart Island och vandrade bara en liten sträcka (på 1,5 mil) som slingrade sej genom den helt sagolika skogen till en liten Hut med 24 bäddar. Vi var ju inte dom enda som drog dit så vi delade hutten med 27 st andra svettiga och trötta

Nu e vi nere!
lördag 15 mars 2008 - Invercargill, Southland, Nya Zeeland

Hej Hej och hallå dagboken! Sista dagen i Queenstown åkte vi på en LOTR-Tour (Sagan om ringen). Det var helt sjukt kul vi fick se massor av inspelnings platser och inte bara till LOTR utan även Narnia 2 och Wolverine (ny Marvel film) Vi hamnade faktiskt mitt i inspelningen av Wolverine filmen

Malmö Festivalen!

Malmö Festivalen!

12 augusti 2008 - 23 augusti 2008

Maja reser ensam till Malmö för att gå på festival och lämnar Andreas hemma med hundarna!

There and back again!

There and back again!

29 april 2008 - 21 maj 2008

En resa som tar oss genom land och rike.

Bilresan Skåne-Göteborg-Oslo

Bilresan Skåne-Göteborg-Oslo

23 april 2007 - 2 maj 2007

Våran resa med pappsilappsen Jan i våran fina bil.

vandring

vandring

20 juli 2007 - 27 juli 2007

Vandring i ramundberget.....

Skidresa Hemsedal

Skidresa Hemsedal

30 november 2007 - 2 december 2007

Hälsa på min bror linus och hans flickvän Kim.....Väldigt fint uppe i Hemsedal massor med snö =)

charter turen efter jobb sesong

charter turen efter jobb sesong

21 december 2007 - 4 januari 2008

ska åka på en charter tur efter jobb sesongen är slut i Oslo

zeeland resan

zeeland resan

8 februari 2008 - 9 april 2008

Våran första långa resa tillsammans...

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Maja Och Andreas uppdaterar sin resa