Andreas Persson. Lycklig och kär.
hemstad Piteå, Norrbottens län, Sverige
Senast aktiv - från Piteå, Norrbottens län, Sverige
Somnloshet och testosteronpumpade inkastare
tisdag 28 november 2006 - Sydney, New South Wales, Australien

Andra anhalten pa var resa ar nu nadd, sitter just nu pa det krypin som ska husera oss de nastkommande tva natterna.Flygresan gick ovantat smartfritt utan varken forseningar eller bortkomna vaskor. Daremot bjod den inte pa speciellt mycket somn och det i kombination med usel tysk service lamnade

Levande serpentiner och prutningskarlek
onsdag 18 april 2007 - Ko Samui, Surat Thani, Thailand

Gudag! Nu har vi spenderat dryga vecekan har pa samui och tillvaron har varit mycket behaglig. De fem forsta natterna sov vi i en mysig liten bungalow som dock saknade det underbara pafundet luftkonditionering, sa efter nagra natter av halvbra somn har jag och Lisa nu uppdaterat oss till ett nytt

Kokande havsvatten och mangsidig kost
tisdag 10 april 2007 - Ko Samui, Surat Thani, Thailand

God dag! Har kommer resans troligtvis snabbaste uppdatering efter blott 3 dagars uppehall. Denna gang ar minnet pa sin plats och jag ska givetvis ta upp fran dar jag senaste lamnade er, bitandes pa era nagelband. Efter att ha blivit transporterade till Sydneys flygplats paborjades en allt for

Tranga utrymmen och ateruppstandelse
lördag 7 april 2007 - Sydney, New South Wales, Australien

AHA! Ni trodde minsann att jag vikt in kepsen har pa andra sidan jorden, men ICKE! Faktum ar att jag har lidigt av ett ihardigt fall av musarm och darmed inte kunnat infinna mid vid datorapparaten... Men nu, efter manga slangar Voltaren, och en och annan anti-inflammatorisk pillerdos sa ar jag ater

Chokladbakelser och Germanska honor
tisdag 30 januari 2007 - Melbourne, Victoria, Australien

Snabbaste uppdateringen hittills! Skulle bara namna att vi nu har tagit in tva till i var lagenhet for att sanka hyran och traffa lite nytt folk. Tva tyska tjejer blev det till och med. Ar det sa att mitt tyskhat sakta borjar sina? Fatum ar att vi valde dem over tva svenska. De var dock sa

Racketfinal och nationella flaggfirerier
söndag 28 januari 2007 - Melbourne, Victoria, Australien

God morgon mina svensktalande vanner! Jag sitter just for tillfallet pa det mycket tillforlitliga internetcafet Princey's och insag just att uppdateringen pa var dagbok ar under all kritik! Darfor tar jag tillfallet i akt och skrive nagra rader for eran tillfredstallelse. Lisa har nu stationerat

Pungdjursmatning och obeskrivlig hetta
fredag 5 januari 2007 - Melbourne, Victoria, Australien

Var halsade mina kara vanner! Pa grund av att i mandags bestamde mig for att flytta ut ur skyftet pa 9 Thomas St, Hampton och flytta in i lagenheten i St Kilda tillsammans med Hans och Martin, sa sitter jag nu i min ensamhet och skriver ett dagboksinlagg pa Princey's internetcafe medan Ben ruvar pa

Kycklingwok och flygplansbäbisar
lördag 25 november 2006 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Sådär ja! Då var vi framme vid vår resas första anhalt, Moder Sveas Kungliga Hufvudstad Stockholm. Ben har redan börjat networka och har en nyfunnen vän i hans stolsgranne Leopold, 16 månader till åldern. Leopold, vars namn vittnar om royalitet och stordåd, visade på stora

Barrgränds imperialistiska äventyr

Barrgränds imperialistiska äventyr

26 november 2006 - 2 juni 2007

Härskarna över två av Barrgränds tre fort ger sig nu ut för att exploatera, erövra och frälsa barbarernas stora ö i öst -Australien. Må våra ämbeten lysa över vår resa! Bwethum!

Inga foton

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Andreas uppdaterar sin resa