Nu bär det av till kalla sverige
måndag 3 januari 2011 - Halmstad, Hallands län, Sverige

Nu bär det snart av till sverige. Har varit dåliga att uppdatera den sista tiden. På Lipe kunde man knappt komma ut på nätet och i KL har vi haft fullt upp:). Nu sitter vi på flygplatsen i Kuala Lumpur, ska snart ta flyget till Bangkok. Där kommer det att bli en låång väntat. Vårt plan

God jul alla!! // Sista kvällen på Lanta
lördag 25 december 2010 - Ko Lanta Yai, Krabi, Thailand

Nu e de sista kvällen på Lanta och vi ska vidare med båt till koh lipe imorgon. En båt resa som kommer ta ca 6h så vi får hoppas att vågorna inte känns av lika mycket som när vi åkte hit. De senaste dagarna har vi haft jätte bra väder (över 30 grader) så det har varit riktigt

Grattis Pappa!!
måndag 20 december 2010 - Ko Lanta Yai, Krabi, Thailand

Idag är det pappa anders födelsedag. Grattis till dig från oss. Skriver här iom att jag vet att du går in och läser. Har nämligen försökt hålla mig vaken här för att gå ner till telefonautomaten och ringa. Men när vi kom ner där så funkar inte de två automater de har :(. Så blev

Framme i koh lanta
söndag 19 december 2010 - Ko Lanta Yai, Krabi, Thailand

Nu är vi på koh lanta. Började vår resa igår (18e) vid kl10.15 och var framme i lanta 21.30..pust (skulle egentligen varit framme kl 19. Först tog vi båten från hamnen i mae haad (tao) till chumphons hamn. Det var precis en sådan guppig resa vi har hört talas om innan. När vi åkte

Sista dagen på koh tao
fredag 17 december 2010 - Ko Tao, Surat Thani, Thailand

Hej svejs. Då var det redan fre och vi har varit på tao i en v. Tiden har verkligen gått fort:(. Detta har varit en ö jag (becka) alltid velat åka till och jag blev verkligen positivt överraskad. Den har verkligen sin charm. Till en början tänkte vi att 3dagar räcker men nu har vi vatt

Koh tao
måndag 13 december 2010 - Ko Tao, Surat Thani, Thailand

Hej hopp!! I lördags kom vi till koh tao efter alla om och men. Två dagar innnan vi skulle åka köpte vi en kombinerad taxi och båt biljett till koh tao via en travel agency som låg jämte vårt hotell. På vå voycher stog de att vi skulle bli upphämtade för att bli körda till

Sol, sol, sol:)
fredag 10 december 2010 - Ko Samui, Surat Thani, Thailand

Tjenare Igår vaknade vi vid 07 tiden precis som vi gjort de andra dagarna här. Men när jag tittade ut såg jag (becka) solen titta fram och jag blev så glad att jag drog på mig träningskläderna och sprang en halvtimma på stranden. Redan vid den tiden va de riiktigt varmt men HÄRLIGT!!

Äääntligen framme..MEN till ett regnigt Samui
tisdag 7 december 2010 - Ko Samui, Surat Thani, Thailand

Då var vi äntligen framme. Det började med en lång väntan på kastrups flygplats. Vi hade blivit ombädda att vara på flygplatsen lång tid innan iom strejken. Men vår tid till planet kom inte upp på tavlorna förren en och en halv timma innan flyget skulle gå så man var aningen

Thailand

Thailand

6 december 2010 - 4 januari 2011

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Rebecka uppdaterar sin resa