Jag är en tjej från Sverige som har fyllt 18 år och gillar att resa mycket :) . jag har rest väldigt mycket i mitt liv, :) ,och jag har haft turen att kunna lägga ut alla eller nästan alla resor jag gjort.
hemstad Orsa, Dalarnas län, Sverige
Senast aktiv - från Orsa, Dalarnas län, Sverige
ÄNTLIGEN!
måndag 27 februari 2012 - 301 US-92, Daytona Beach, Florida, USA

Ja äntligen!!!!  På morgonen så åkte vi ifrån hotellet kl 8 och ner mot Daytona och bytte hotel för St. Augustine ligger en timmes bilfärd från Daytona och eftersom vi inte visste hur det skulle bil med race:ett så flyttade vi närmare.  Men innantill lämnade St. Augustine så

NACAR INSTÄLLD :-O
söndag 26 februari 2012 - 301 US-92, Daytona Beach, Florida, USA

Nu är äntligen tillbaka på hotellet efter en heldag i Daytona, vi lämnade hotellet kl 7 på morgonen, lagom tills solen hade gått upp. Efter en timme i bilen så var vi framme. Hitta en parkering och tog en skolbuss till Daytona 500 speed way. Väl framme vid banan så gick vi in och ner på

St. Augustine
lördag 25 februari 2012 - Sankt Augustine, Florida, USA

Ja nu har vi äntligen kommit fram, på väg upp till St. Augustine. Innan des så stannade vi till i Daytona för att hämta upp våra biljetter till DAYTONA 500.. Gick runt lite och kollade lite. Finns en hel del och se där kan jag lova, och sedan upp till St. Augustine. Väll upp i St Agustin

1/3 NU ÄR DET DAXS
fredag 24 februari 2012 - Sigtuna N, Stockholms län, Sverige

Jja nu börjar den långa flygresan, sitter och väntar på att planet ska komma in till  gate:en, så man kan börja sin flygresa ner över till Amsterdam där det blir ett byte till Minneapolis  och därefter så tar vi ytligare ett flyg som tar oss till Orlando :)  Det är mulet väder här

2/3 AMSTERDAM
fredag 24 februari 2012 - Amsterdam, Noord-Holland, Nederländerna

Nu har vi landat i Amsterdam och allt är bara bra, lite sömn fick jag på första flygningen nu, Det är nog ett + för det ser nu ut som nästa flyg är packat. Ja innan vi kom till gate:en så fick vi hämta ut våra biljetter, det var något konstigt med de igår när vi checkade in bagage

3/3 UPPDATERING FRÅN LUFTEN ÅVAN IFRÅN KANADA
fredag 24 februari 2012 - Minneapolis, Minnesota, USA

Ja nu sitter jag här och är extremt uttråkat och det återstår 4 timmer på denna flygning och sedan 3 1/2 timme på nästa, pust.  Men roligt blir det när vi är framme :-D  Jag har set en film på min älskade IPad som håller mig sälskap under den mesta tiden under denna flygning, så

ARLANDA
torsdag 23 februari 2012 - Sigtuna N, Stockholms län, Sverige

Ja nu är jag äntligen framme på Arlanda flygplats. Pappa var och mötte upp mig nere i tunneln och hjälpte mig upp med alla väskor. Sen upp till rummet och packa om lite och sedan ner och checka in väskorna så vi blir av med dem!     Så nu är vi av med m och kan ta det lugnt ikväll.

VARNING FÖR ONT I RÖVEN
torsdag 23 februari 2012 - Sigtuna N, Stockholms län, Sverige

Ja jag lämnar nu Vasalopps veckan där hemma till alla er så ni har något å brottas med under veckan som kommer.  Ja nu har min resa börjat, äntligen! Som jag har väntat. Sitter just nu på tåget när jag skriver detta. Har inte så värst mycket att göra för jag vill inte se på alla

ÅKER OM 3 DAGAR OCH HAR INTE PACKAT NÅGOT
måndag 20 februari 2012 - Orsa, Dalarnas län, Sverige

Ja nu närmar sig resan med stormsteg! Och jag har bara tagit in resväskan från förrådet...... Blir att släng ner allt i sista stund antar jag. Men det blir nog att handla en hel del kläder där bort, eller det vet jag :-)    Mina tankar inför resan är hur ska jag överleva ett dygn på

Biljetterna bokade
söndag 15 januari 2012 - Orsa, Dalarnas län, Sverige

hejja nu är biljetterna bokade och klara, nu är det bara nerräkning till den stora dagen. kan säga att jag längtar efter värmen och allt som vi har planerat att göra i Florida :D 40 dagar till avresedagen, ska nog se vart mina sommarkläder är snart för dunjackan lämnar jag hemma!

Sportlovsresa till Florida

Sportlovsresa till Florida

23 februari 2012 - 5 mars 2012

Turkiet

Turkiet

9 augusti 2011 - 17 augusti 2011

efter att jobbat hela sommaren så tar man en semester till Turkiet.

Kanarieöarna

Kanarieöarna

7 juli 1998 - 14 juli 1998

Singapore

Singapore

10 februari 2011 - 17 februari 2011

jag tar en resa ner till Singapore och möter upp pappa, innan jag gör ut på min 4 veckors APU.

USA resa till TEXAS

28 juli 2005 - 4 augusti 2005

Flytt till Nortälje + resa till Estland

Flytt till Nortälje + resa till Estland

19 juli 2006 - 24 juli 2006

Familjen flyttar till norrtälje, samtidigt äker vi till Estland, min kusin följer oxså med.

Besök i grekland

Besök i grekland

14 juli 2007 - 22 juli 2007

Jag och Mamma besöker Grekland.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Rebecka uppdaterar sin resa