Tahititime
fredag 16 juli 2010 - Franska Polynesien

Hei alle sammen,En rask liten oppdatering fra tahitis vakre øygrupper. Her er det selvsagt laguner og palmer og vakkert vann I alle nyanser av blått. Tina, Matai og jeg koser oss sammen, og Kyber er her og.. Han er I og for seg så ålreight som en svigersøster kommer til å synes en som prøver

Aloha...
fredag 7 december 2012 - O‘ahu, Hawaii, USA

Ja, nå er dagen kommet for meg å returnere til kulden. Og som avskjedsgave fra Hawaii fikk jeg tidenes beste surfedqag. Klare 2-4 fot bølger linet opp i perfekte linjer langs stranden. Vips så var 3,5 timer av livet mitt fylt med bølger, surfing, cutbacks og padling. Så nå er jeg fortsatt i

The Waikiki thing
torsdag 6 december 2012 - O‘ahu, Hawaii, USA

Nå har Vilde og co intatt øya, så da stormet jeg waikiki for å endelig få litt sosial omgang med folk som er under 80 og som ikke prøver å legge ann på deg. Og det var stas. Vilde er her på tur med tre kamerater og en venninne. Sunniva og Vilde ble introdusert til Forever 21 og alle de

Pearl Harbor tourist attack
söndag 2 december 2012 - O‘ahu, Hawaii, USA

"BIIIIBIIIII! I have some good news for you." Du får bli med til Perl Harbor og se en times lang film om bombingen av USS Arizona og resten av Pear Harbor. Digitally remastered med fancy klipping og spesialeffekter slik at du kan se absolutt alt som skjer i sekundet båten blir bombardert. Om

Hjemme alene...
fredag 30 november 2012 - O‘ahu, Hawaii, USA

Endelig hjemme alene! Men hvor ble det av sola?! What to do når man er stuck hjemme uten bil, uten venner, uten bølger og uten sol?! Hmm... kreativitet er bra. min iphone og jeg gikk på jakt etter motiv. sommerfugler ble etterfulgt, skygger ble fanget, bølger ble vasset. Kveldens Ben and jerrys

S´UP???
torsdag 29 november 2012 - O‘ahu, Hawaii, USA

To ble til en, og hawaii ble tre hakk mindre morro. Linn er nå tilbake i Trondheim, og jeg cruser videre på Barbers point. Det har vært flatt på havet de siste fire dagene, så da blir alt litt ekstra stusselig. men men, det går seg til. Om en uke er det min tur, så de siste dagene må nytes

Thanks giving
söndag 25 november 2012 - O‘ahu, Hawaii, USA

Her tikker klokka og dagene fort. Noen dager er det fint vær og bra bølger, andre dager regn og torden. Surfing, sol og Barbers point beach står på programmet ved førstnevnte og shopping og is ved sistnevnte. Det er et hardt liv det her altså. Torsdag feiret vi thanksgiving, selv om hver dag

Vans 2012 tripple crown surf contest
söndag 18 november 2012 - O‘ahu, Hawaii, USA

Denne uken startet Vans 2012 tripple crown surf contest på North Shore. Store bølger, hotte surfere og pipeline... Vi tok bilen og vendte snuten nordover. Konkurransen er tredelt med surfing i Haleiwa bay, Sunset beach og Pipeline. Første del var i Haleiwa bay, så vi slo oss ned i sand og

Waikiki, Honolulu
fredag 16 november 2012 - O‘ahu, Hawaii, USA

I går sto Honolulu på programmet. Check! Farfar skulle inn på besøk hos kjæresten sin til lørdag. Så nå har vi huset for oss selv. Weeeeeee! Vi slapp han av på waikiki, og tuslet rundt for oss selv. Linn fikk se stranden, butikkene, japanske turister, cheesecake factory og coldstone.

Surfin safari
onsdag 14 november 2012 - O‘ahu, Hawaii, USA

Å jada, i dag fikk jeg treffe den bibielskende selen som forbarmet seg over min venstre fot. hun lå og latet seg på stranden vår, midt i svømme sonen, helt uanfektet av folk og brett. det var helt klart hennes strand i dag. så etter noen bra sett med bølger og surfing, tok vi oss en liten

Hawaii reloaded!

Hawaii reloaded!

9 november 2012 - 6 december 2012

Tilbake til paradis! Denne gang med selskap av Linn. Sammen skal vi fryde oss over sol, surf, sand, strand, vann og AMERIKA. Følg med den som vil. :)

Amerika tur.

Amerika tur.

30 april 2010 - 15 juli 2010

Da reiser jeg i vei igjen. Ut i den store verden på oppdagelsesferd før jeg begynner på studiet igjen til høsten. Turen bærer til Chile, Argentina, Hawaii og California. Jeg legger i vei helt alene, men alle stedene jeg drar står det kjent folk å møter meg. Det settes enormt pris på. Så det skal nok gå bra! Følg med den som vil. Jeg holder dere oppdatert!

japan tur

japan tur

29 december 2008 - 23 januari 2009

Studietur til japan for å studere et eller flere bygg fra prosess til ferdig resultat. Reiser med Mari, Mari, Vilde og Eva fra klassen. Tokyo og Kyoto blir hovedbasene, men med railwaypass skal vi reise mye rundt. :)

Hawaii tur

Hawaii tur

30 juni 2008 - 13 augusti 2008

Endelig kommer vår etterlengtede tur tilbake til paradis. Surfing, sand, sol og selvpleing står på programmet. Sunna og Bibi skal nyte livet til det fulleste og forhåpentligvis oppdatere folket hjemme litt underveis. men intet tegn er godt tegn, det sier hvertfall mamman vår. :)

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Britt Renee uppdaterar sin resa