ASIEN här kommer jag ha ha ha
hemstad Stockholm, Stockholms län, Sverige
hem juva hem
söndag 18 november 2007 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Hej Nu är jag hemma sjuk som attan det känns okej

sista minuterna
söndag 18 november 2007 - Bangkok, Thailand

Nu är jag klar för avgång han med att shoppa det sista och träffa Adjan Vorn munkpolarn det var kanon dom hadde en cermoni för repet en muk skulle bli vanlig igen och så fick jag en efterlängtad Buddha av Vorn det betyder mycket för mig det blev mycket Buddha och munkar den här resan ha

sista timmarna hur ska jag hinna
söndag 18 november 2007 - Bangkok, Thailand

Hej hopp i lingon skogen! sista timmarna nu på en underbar resa. Det har var ett riktigt kännslomässig och och upplysande resa wow jag viste inte att kunde klara av så mycket på så kort tid. Ha ha ha jag har fått jobbat på bättre karma värkligen och det har varit kanon så här i efter

ja
onsdag 14 november 2007 - Nai Mueang, Nong Khai, Thailand

Hej ! Sista racet vad kan man säja jag längtar inte direkt efter snö. jag är hemma i Isan och softar omkring har varit och lagat moppen i dag i grann staden seka det var kul och lite typiskt fick jag tipps om ett ny öppnat massage hak så vi drog dit och det visade sig att hon som hadde

trevligt
måndag 12 november 2007 - Vientiane, Vientiane Prefecture, Laos

Hej ! I dag har vi glidit runt på saitsing vi började dagen med ett museum det var interesant att se Laos historia mycket spännande grejer och hemskheter Amerika var vist här och bombade en hel del det hemliga kriget som inte omvärlden viste om. sen drog vi till ett djungel tempel där vi

ett par fina dagar
söndag 11 november 2007 - Vientiane, Vientiane Prefecture, Laos

hej ! jag har haft ett par fina dagar här Laos jag tycker värkligen om det här stället det är lugnt och tryggt. I går var det lugnt vi var på en marknad med otroliga hantverk synd att jag inte kom hit först och shoppade. sen blev det tempel dom hadde nån fest alla gick runt med ljus och

LAOS JAG TYCKA OM
fredag 9 november 2007 - Vientiane, Vientiane Prefecture, Laos

Hej hopp! Nu är jag och Lookme i Laos huvudstad Vientiane det känns kanon inte alls som första intrycket av Cambodia här är allt soft. folket är som Thai sjöna och vännliga men det är mycket mer europeiska influenser mycket fransk mat och arketektur det tycker jag om man kan få sig en

dagen idag var valdigt speciell
fredag 2 november 2007 - Nai Mueang, Nong Khai, Thailand

Ha ha idag har jag haft en skön dag. jag vaknade tidigt och läste och planerade lite ställen jag vill besöka i Laos sen blev det en långpromenad besökte ett gammalt tempel jätte härlig energi. efter midagen har varit välldigt speciell jag har fått varit med om vidskeplighetens

vardag
torsdag 1 november 2007 - Bangkok, Thailand

Nu börjar jag komma in i lunken här uppe igen det är skönt. Vi bytte bungalow i dag till en jättefin spindelfri med havsutsikt en tysk snubbe som har dom men jag kommer sakna speglana i taket och på väggarna men det får man ta om ska slippa sova med spindlar och myror. magen funkar bra nu

Naturmedicin i Thailand med tid för att softa

Naturmedicin i Thailand med tid för att softa

12 september 2007 - 18 november 2007

Jag ska ut och utforska Thailand och se vad jag kan hitta för roligt om hälsa och naturmedicin. Sen ska jag softa och ha kul Med min flickvän Lookme och vänner som glider omkring i samma land. Kambodja Angkor finns med i planeringen när man ändå måste åka ut och få nytt visum så det blir fett coolt Det är roligt att leva tycker jag

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Mikael uppdaterar sin resa