Pa flykt...
söndag 10 december 2006 - London, England, Storbritannien

Nu har ja flytt huset i willesden green. efter 3 manader med lackande tak efter allt regn, o ingen dorr till mitt rum efetersom den ruttnat sa bor ja nu i en frasch lagenhet med tragolv storafonster at olika hall balkong farska kryddor i fonstert varmt o tort! Det ar aven officiellt att ja nu vid

back in London
fredag 29 april 2005 - London, England, Storbritannien

under de senaste dagarna har jag gjort min audition o aven varit i coventry, englands farligaste stad. vi fick akta oss for farliga bilar o farliga gator men det gick jatte bra. Lite yoga hann vi med ocksa o lite danssnack! audition gick sa bra som den kan ga. jag far svar inom en vecka 10 dar. o

i am flanering in london
måndag 25 april 2005 - London, England, Storbritannien

idag har jag strosat runt lite pa gatorna i london. jag blev bland annat uppraggad av en skit snygg tjej (som sakert var fotomodell). Hon ville ha mig i nat frisorsammanhang, men jag kunde ju inte stanna har mer an en vecka. Sa traffade jag anna. hon forsokte forklara for mig hur jag ska ga

Trott men hel...
söndag 24 april 2005 - London, England, Storbritannien

Nu ar jag framme. matt i magen o belaten. men jag har bara sovit tva timmar sa lite trott ar jag allt. Nervositeten bara okar hela tiden. Imorn tankte jag kopa nagot fint att hanga pa mig. o kolla upp hur jag tar mig till Laban. ska spela spel o ata lite cashews med nat o vonka sen. Det ar fint

Ujujuj!
fredag 22 april 2005 - Karlstad, Värmlands län, Sverige

jag jag sitter här o packar inte min väska. känns lite som om jag sitter o väntar på regnet. Hm kommer det nå snart... jag är nervös har pratat med nats två gånger idag. men det känns rätt bra att vara oförbered. enda jag kom på var att ett papper har jag inte fyllt i än... men

Audition I avklarad!!
tisdag 29 mars 2005 - Köpenhamn, Region Hovedstaden, Danmark

Nu sitter jag har o börjar slappa till mig. Det tar lite på krafterna att dansa inför jury faktiskt. Dessutom hade jag drömt lite konstiga drömmar under natten. Tex att jag skulle bära flera jätte viktiga gafflar med vattenlöslig text på. jag fick inte tappa dem för det var så viktiga

Epilog 67
tisdag 1 mars 2005 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

All energi o kunskap o erfarenhet har riktats till en speciell dag, fredag den 25 februari 2000 och 5. Då var foörsta uttagningen till Skolen for modern dans i Köpenahmn. Nu sitter jag här febrig o hostig o tycker lite synd om mig själv. men det blir väl lätt så när men ängar allt fokus

elin-Nagra timmar kvar
söndag 19 december 2004 - Bangkok, Thailand

Jag tankte bara skriva nagra sista rader sahar femton timmar innan flyget tar oss hem till Sverige igen. Bangkok ar verkligen tokigt alltsa...Helt plotsligt moter vi hur mycket folk som helst som vi kanner eller mott tidigare under resan. Stotte pa Lasse Manheimers ressallskap Emil och Tommy.

elin-Tokiga Bangkok
fredag 17 december 2004 - Bangkok, Thailand

Nu sitter vi pa varsta (men kanske den basta)backpackergatan i varlden, Kho Sarn road har i Bangkok. Sista tiden har vi varit lite delad trupp, da Helli akte till Phi Phi on ett par natter och jag och Fia stannade i billiga (men lite mystiska och konstiga) Krabi.Darifran gjordes det en harlig

bananpannkaks-helena
fredag 17 december 2004 - Bangkok, Thailand

med utsikt over en bananpannkaka lyssnade jag nar frella berattade om hans intressanta resa. vi stotte pa honom har i bangkok vilket var en rolig overaskning! for nagra dagar sen akte jag till phi phi island och traffade dom engelska tjejerna fran england. det var trevligt, och jag traffade bade

Min forsta garderob

Min forsta garderob

15 september 2005 - 13 september 2006

Nu ska har jobbas minsann.... o sa blev det men snart kommer denna resa forvandlas in till en ny.......

England tour

England tour

24 april 2005 - 3 maj 2005

Framtiden narmar sig...

Framtiden narmar sig...

27 mars 2005 - 3 april 2005

Annu en rutt till kopenhamn. For att kolla om jag kommer in pa skolen for mdern dans!!!

Resan

Resan

23 februari 2005 - 28 februari 2005

ingen beskrivning

Kinesiska muren syns inte från månen

Kinesiska muren syns inte från månen

13 oktober 2004 - 20 december 2004

Tre tjejer på resande fot!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Sofia uppdaterar sin resa