Nu e det roliga slut...
onsdag 12 mars 2008 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Hej dagboken! Nu ska de sista raderna skrivas.. Ikvall e det sista kvallen po phiphi som blivit en av favoriterna tatt foljd av Bali och Kho Panghan! Och sista kvallen po pippi innebar sista festkvallen po resan! Kan nog bli en jekla show ikvall! Efter att precis tagit en thaimassage so kanner

Po botten va det toppen!
onsdag 5 mars 2008 - Ao Nang, Krabi, Thailand

Now it's time fore ett annu ett nytt inlagg! Resan borjar lida mot sitt slut. Sorgligt, verkligen sorgligt. Kanns motiveradnde att komma hem till ett land som e jatte kallt och man moste borja go upp tidigt po morgonen. Men men, man ska inte klagam.. Nya lonekuvert kommer att oppnas, svenska mat

Johan po vifft!
måndag 25 februari 2008 - Siem Reap, Kambodja

Hej dagboken! Tiden po pho panghan va valdigt lyckat. Nar vi anlande med boten so klev vi av och gick ca 50 meter och ser att karl alg olofsson e ute och vandrar en bit bort. Han ser oss och det blir kramkalas! Efter att ha kramats klart bar det upp till deras hotell rum och lite mera kalas med

Winner of Fullmoon beach soccer cup!!!!!!
torsdag 21 februari 2008 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

Tjohoo! Idag har det vart en stor dag for oss grabbar! Storsta och roligaste dagen hitills! Gor inte att beskriva i ord.. Vi kan titulera oss som segrare av Fullmoon beach soccer cup mastare!!! Och det e ingen kalle anka cup vi talar om, det e riktigt bra skit! Efter att ha gjort ett narmare

Dötid!
fredag 15 februari 2008 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

Hej po er mina nara och kara! Dagen startade med tidig uppgong. Gurra hade som vanligt stallt alarmet po mobilen, dock nogra timmar tidigare an vanligt. Klockan ringer 06.15! Alldeles for tidigt nar man har flera dagars festade i kroppen. Men det va bara att ta tjuren i hornen och slanga ner de

Bali <3
onsdag 6 februari 2008 - Bali, Indonesien

Hej dagboken! Resan har nu gatt vidare till Indonesien och narmare bestam Bali. Hit tog vi oss med taget fron KL, tog ca 6-7 timmar till Singapore. Intrycket av Singapore va kasst, inte alls so rent som alla sager och ingen rolig stad alls.. Det basta med Singapore va besoket po IKEA. Inte varje

Hoga byggnader

Uppdatering! Vi har nu lamnat det vackra landet Thailand och beget oss an mer langre hemmifron. Resan till KL startade med tidig uppstigning i phuket, taxi till flyplatsen. KL 9.00 po morgonen trillar vi in po burger king, frukost. Fetaste burgare med plus meny och so hade hade chockat magen! Dar

Bara 60 ars firare!
torsdag 31 januari 2008 - Phuket, Phuket, Thailand

Hej igen! Efter en lite lagom jobbig resa fron koh tao till phuket so kom vi fram. Dock bara nogra timmar for sent, skulle vart framme 10,30 men vi satte vora fotter po phuket forst vid 6-7 tiden po kvallen. Men det e sonna resor som hander, inte mycket att gora ot det. Men nu e vi iaf po phuket!

Koh Tao
fredag 25 januari 2008 - Ko Tao, Surat Thani, Thailand

Tiden e kommen for ett nytt dagboksinlagg! Platsen vi befinner oss po nu e koh tao. Det e en o dar precis allt handlar om dykning! Skit kul om man ska dyka, mindre kul om man inte ska dyka. Och jag, ja ska inte dyka. Do undrar ni kanske varfor jag inte ska dyka nar mina vanner dyker.. Har jag

Roliga dagar!
fredag 18 januari 2008 - Bangkok, Thailand

Hej po er igen! Efter att ha gjort kho Samui bar det vidare till party on kho phangan. Vi bor po ett riktigt fint hotell som dock e lite dyrt.. Men poolen e kanon, beachen ligger precis brevid och personalen e roliga! Men en dolig nyhet e att 40 israeler har invaderat hela hotellet, dom e inte

Asien!!

Asien!!

3 januari 2008 - 31 december 2013

År 2008 kommer inleds antagligen med en enorm skallebang, precis som de senaste åren. Efter att ha botat den och klockan har tickat på så bär det av till Thailand den 3 januari. Med på resan finns Viktor Andersson Bromér, Gustav Edberg, Joakim Ousbäck och Sandra Karlsson. Under resan gång ska man väl hinna med att se lite olika ställen, träffa människor som man inte har träffat förut, äta god mat, bli berusad på fantastiska drinkar och undvika stora vågor, dåliga flygplan och massa andra saker. Det är inte mycket som är planerat. "men det löser sig" så länge jocke e med.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Johan uppdaterar sin resa