GOD JUL!!
söndag 24 december 2006 - Koh Chang Tai, Trat, Thailand

Tankte bara att jag skulle onska GOD JUL till allihopa!:) Kanns lite lustigt att sitta har i varmen a titta ut over en vit sandtrand a ett solglimrande hav..:) Men saaaa harligt....:) Ikvall blir det Seafood barBQ vid stranden a sa julbingo a sa saklart party party...;) Jaa...a om bara fyra

solar a badar pa Koh Chang
torsdag 21 december 2006 - Koh Chang Tai, Trat, Thailand

Halla halla! Da har vi varit har pa Koh Chang i fyra dagar... Bor pa White sand beach pa ett riktigt flott stalle nu sista tiden innan det ar dax att slanga in handduken a aka hem till Sverige igen... Efter vad vi last i guidebockerna trodde vi att det skulle vara ratt lungt har a inte sa

Bamboo island
lördag 16 december 2006 - Krong Preah Sihanouk, Kambodja

Tjing! jaha a nu nar ja val skrivit ett langt inlagg are ingen som skriver.....:( Ja men iaf...tankte bara beratta lite kort om vad som hant... Igar kvall pa Ingemars fodelsedag at vi middag pa Bayon, en seafood restaurant, saaa gott! Ja at grillad baracuda a prawns a sa bakad potatis, sallad a

Framme i Sihanoukville!
fredag 15 december 2006 - Krong Preah Sihanouk, Kambodja

Halla halla! Japp, har varit lite dalig med att skriva i dagboken, jag vet. :/Fullt upp har nu nar ma a pa ar med oss:) Men nu ska jag skriva ett laaangt inlagg har....:) sitter just nu pa en veranda a tittar ut over havet a lyssnar till vagorna som kluckar in mot stranden....Harligt....:) Ska

kort meddelande...
torsdag 14 december 2006 - Phnom Penh, Phnom Penh, Kambodja

Tjohoo! skulle ba saga att vi ar i kambodja nu, Phnom pen...varit i ankorwat innan...aker till sihanoukville imorrn.... Idag ska vi till tortyrkammaren S 21...usch... skriver mer senare.. kramar!

Snyft snyft...:'(
fredag 8 december 2006 - Mae Hi, Mae Hong Son, Thailand

Tjing tjing! Sitter har med tungt hjarta.... Imorgon ska vi lamna underbara Pai...:( A denna gangen kommer vi inte tillbaka... Iaf inte pa ett par manader...Snyft snyft....:'( Sa ledsamt, vi har sa manga vanner har nu och allting ar sa mysigt. Jag hoppas verkligen jag kan komma tillbaka snart

Paronen, Frida a Ingmar har anlant:)
söndag 3 december 2006 - Mae Hi, Mae Hong Son, Thailand

Tjoho! Lange sedan jag skrev, jag vet, men har haft fullt upp har. :) Kom ju tillbaka hit till Pai i tisdags, a i onsdags kom alltsa ganget hemmifran:) Var sa roligt a traffa dom igen, lange sedan:) Hittade ett superfint boende till allihopa pa Blue lagoon, med varmdusch, tv pa rummet a

Go with the flow
lördag 25 november 2006 - Vang Vieng, Laos

Sabai dee! Da har vi varit i Vang vieng i tre dagar, a jag bara alskar det! Det ar sa vackert, och vi har saaa kul:) Igar var vi pa tubing, bland det roligaste pa hela resan verkligen. Vi stack ivag langs floden vid tio pa morgonen med tuk tuk a traktordacken pa taket. Som alla andra dagar var

Vang vieng!!
torsdag 23 november 2006 - Vang Vieng, Laos

Halla halla! Jaha da var vi altsa i Vang vieng, kom hit inatt vid tre. Ar helt underbart vackert med massa hoga berg runtomkring, och overallt ligger mysiga cafeer, bagerier a restauranger.:) Vi hade tur for nar vi kom stog en gubbe dar me tuk tuk a han visste ett guethouse for bara 3 dollar

Antligen i Luang prabang!!
måndag 20 november 2006 - Luang Prabang, Luang Prabang, Laos

Sabai dee! Jag klarade det!:D Sitter nu pa et internetcafe i Luang prabang a tittar ner over mekongfloden. Sa vackert, sa vackert.... Resan borjade i fredags med avfard fran pai 10pm i en minivan. Var sa trott sa trott sa tankte att nu kommer jag nog somna latt iaf, men icke sa nicke! Fooor det

Thailand

Thailand

13 september 2006 - 27 december 2006

Asientripp i nagra manader!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Eva uppdaterar sin resa