Här skriver vi om de resor som Buster gör på vägarna.
hemstad Vaggeryd, Jönköpings län, Sverige
Senast aktiv - från Vaggeryd, Jönköpings län, Sverige
Strömma farmlodge och Ullared
onsdag 3 augusti 2016 - Jönköping, Jönköpings län, Sverige

Efter lunch i stugan på Stafsinge strand åkte vi till Strömma Farmlodge för eftermiddagsfika och energipåfyllning innan vi tog oss an Gekås i Ullared. Där blev det middag och vid stängningsdags packade vi in de gula kassarna och tog sista övernattningen hemma i Jönköping.

Sommarlov
tisdag 2 augusti 2016 - Falkenberg, Hallands län, Sverige

På morgonen besökte vi inspelningen av programmet "Sommarlov" i Västra hamnen i Malmö. Sen åkte vi till gigantiska shoppingcentrat Emporia. Sen körde vi mot Halland. Vi gjorde ett stopp i Mellbystrand och sen vidare till Lövstavikens småbåtshamn i Falkenberg. Vi fick lov att stå utanför

Tosselilla sommarland
måndag 1 augusti 2016 - Malmö, Skåne län, Sverige

En heldag på Tosselilla sommarland. Kul för både stora och små. Övernattning på ställplats i Limhamns småbåtshamn.

söndag 31 juli 2016 - Borrby, Skåne län, Sverige

Efter frukost gav vi oss av mot Skåne och Österlen. Lunchstoppet tog vi vid Brösarps backar, en ljuvlig sommardag. Sen fortsatte vi ner utmed kusten och bokade en campingplats på Borrbystrands camping. Vi fikade på stranden men det var kyligt och bara 17 grader i vattnet. Det fanns en pool

Avslutning Hällevikslägret
lördag 30 juli 2016 - Sölvesborg S, Blekinge län, Sverige

Äntligen ... fick vi träffa F igen och se en fantastisk gymnastikuppvisning med 300 gymnaster och 100 ledare. Sen var det lunch på Fiskerian i Hörby (där finns också jättefina ställplatser). Vi campade på Markasträtet och åt goda räkor på kvällen och kortspelet fortsatte.

Kristianstad
fredag 29 juli 2016 - Sölvesborg S, Blekinge län, Sverige

Från Järnavik åkte vi till Kristanstad och mötte upp fam Wiklander. Vi var där även förra året den 29/7 och gick på stan och lekte i lekparken. Efter det åkte vi till Markasträtet utanför Hällevik och campade i deras trädgård. Satt ute och åt lax och spelade kort.

Kustväg i Blekinge
torsdag 28 juli 2016 - Ronneby NV, Blekinge län, Sverige

På förmiddagen besökte vi kastellet på Aspö. Tittade på kanoner och letade efter fängelsehålor. Vi åt lunch, kroppkakor. Sen tog vi färjan till fastlandet och körde mot Ronneby och besökte M minnesplats. Vackert. Sen körde vi kustvägen till Vieryd och hälsade på R och M. Sen körde

Båt till Aspö
onsdag 27 juli 2016 - Aspö, Blekinge län, Sverige

Promenad till marinmuseum i Karlskrona där vi bl.a fick stiga ombord på en u-båt. Efter museum hämtade vi Buster och körde ombord på vägfärjan ut till Aspö. Först körde vi till Café Lustan som ligger idylliskt på västra sidan av Aspö. Sen åkte vi till Folkets hus och den ställplats

Mot Karlskrona
tisdag 26 juli 2016 - Karlskrona, Blekinge län, Sverige

Från Hällevik styrde vi kosan mot Barnens gård utanför Karlskrona. Me och Mi hade en rolig dag med lådbilar, studsmattor, ponnyridning och vattenland. Mer anpassat för små barn och hade inte varit något för F. Sen åkte vi till Karlskrona småbåtsmarina där vi fick en ställplats utan

Hälleviks camping
måndag 25 juli 2016 - Sölvesborg S, Blekinge län, Sverige

En dag på Hälleviksbadet och den stora gula vattenrutschkanan. Prova-på-gympa för Mi på Hälleviks gymnastikläger. På kvällen "Allsång i Hällevik" i Hälleviks hamn.

31 augusti 2016 - 1 september 2016

I underbart väder åkte vi söder ut till Ystad. På vägen stannade vi vid Forsakar och promenerade längs ravinen. Brösarpsbackar och Piratens grav hann vi också med. Vi fortsatte genom Hammenhög och vidare till Ystad. Där fick vi en jättefin plats på båtklubbens ställplats, helt centralt i staden. Efter en god middag på en bra restaurang och en lika god natts sömn for vi öster ut. I Skillinge var det som vanligt vackert. I Simrishamn promenerade vi och åt en smarrig lunch. Vi delade (nästan) bord med Ranelid.Utmed vägen köpte vi nyplockad frukt. På IKEA i Älmhult gjorde vi nästa stopp.Vid Fröjdens fina p-plats intog vi kvällsmat innan vi avslutade resan i Bäck.

Värnamo Hindsengården

Värnamo Hindsengården

11 juni 2016 - 12 juni 2016

Släktträff

Blekinge, Skåne och Halland

Blekinge, Skåne och Halland

23 juli 2016 - 3 augusti 2016

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Christer uppdaterar sin resa