Gift, 2 tonårsdöttrar,hund,landställe och radhus.
hemstad Stockholm, Stockholms län, Sverige
Camp Nou-Toppen upplevelse!
lördag 30 oktober 2010 - Barcelona, Katalonien, Spanien

Landade ca 10.00 o efter att vi fått bagaget (som kom först) gick vi till informationen o löste 4 dgr lokaltrafikskort. Tog sedan en taxi till hotell Hisperia Tower där vi inte fick checka in då det var för tidigt men vi lämnade bagaget o tog shuffelbuss in till city. Där vi gick för att

Cavo Spada Hotel o Spa
fredag 21 maj 2010 - Kolimvárion, Kreta, Grekland

Detta 5 stjärniga Hotel är mycket modernt o fint. Maten rekommenderas varmt då det var buffé till alla måltider i den stora huvudmatsalen. Det är ingen risk man går hungrig där kan jag lova för man gör inget annat än äter:) Vi bodde i ett dubbelrum med egen pool mycket härligt. De

Kreta-utflykt Gömda Kreta
onsdag 19 maj 2010 - Heraklion, Kreta, Grekland

Utflykten Gömda Kreta startade med buss ca 8.35 och vi åkte runt i olika byar med otroliga utsikter. Åkte till familjen Broudiakis hem där de visade oss runt och berättade hur de framställer vin (både rött o vitt) raki (olika smaker) ouzo,honung,olivoljor (olika smaker),kryddor,vinäger m

Samariaravinen - Kreta
tisdag 18 maj 2010 - Heraklion, Kreta, Grekland

Startade med busstur ifrån Hotellet ca 05.40 och började att gå Samariaravinen ca 09.30 med blåst o lite regn. Att gå denna ravin är en otrolig upplevelse. Natur,djurliv o växtliv var ljuvligt vackert. Man ska gå den i lugn och ro och verkligen njuta utav utsikten o vandringen. Vi tog ingen

Cavo Spada Hotel
fredag 14 maj 2010 - Kolimvárion, Kreta, Grekland

Landade o det var ca 27 C sköööönt. När vi väl kom fram till vårt 5 stjärniga Hotel så kändes det toppen. Vi hade ett dubbelrum med begränsad havsutsikt och poolaccess (vilket innebär att man helt enkelt har en liten egen pool utanför sin terass).

Hotell Fourati helt ok
lördag 26 september 2009 - Hammamet, Tunisien

Är nu hemkommen ifrån vår semestervecka i Hammamet och hotell Fourati. Hotellet är helt ok och absolut värt ett besök. Stranden är otroligt vacker, poolområdet bra (men du får betala för madrass till solstolen) aktiviteter både på dag/kvällstid. Rummet är fräscht men slitet med en

Barcelona - fotboll

Barcelona - fotboll

30 oktober 2010 - 2 november 2010

Kreta - Cavo Spada Hotel

Kreta - Cavo Spada Hotel

14 maj 2010 - 22 maj 2010

Koppla av o ut o vandraresa:)

Semester Hammamet

Semester Hammamet

13 september 2009 - 21 september 2009

Semester samt bröllopsdag i Hammamet, Tunisien

Inga foton

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Åsa uppdaterar sin resa