Lite här, lite där, lite everywhere..... :-)
hemstad Västerås, Västmanlands län, Sverige
Senast aktiv - från Västerås, Västmanlands län, Sverige
Vandring Askö naturreservat
söndag 19 april 2009 - Västerås, Västmanlands län, Sverige

Ja, varför göra bara långresor när det finns så mycket att utforska i närområdet?! Solen strålar och energin kommer åter i kroppen. Igår så stod det mellan motorcyklarna och den egna kroppen, och den sistnämde vann. Vi behöver ut och gå av oss alla vinterns "reserver" vi dragit på

Hemma!
lördag 21 mars 2009 - Västerås, Västmanlands län, Sverige

Borta bra med hemma är och förblir bäst! Vi kom hem til Sverige imorse och nu har jag packat upp och plockat iordning lite och ska forsoka ta mig ivag till affaren och handla lite smatt och gott,men masta nog vila lite forst. Resan hem gick som ditresan, över förvantan! Vi hade sån tur att

Pa vag hem...
fredag 20 mars 2009 - Melbourne, Victoria, Australien

Sitter nu pa flygplatsen och vantar pa att fa checka in. Jala skit datorns usb funkar inte sa det blir inga bilder nu heller om inte jag hittar nagonannanstans inne vid gaterna senare. Hemresan fram Sydney gick iaf mycket bra och vi fick samma chauffor som korde hem Mor och J fran Adelaide, sa det

Monorail, Sydney Tower, Bondi beach och Tour de City!
onsdag 18 mars 2009 - Sydney, New South Wales, Australien

Ja, nu sitter vi och pustar en stund pa stationen. Vi har precis kommit tillbaka fran en sightseeing tur med buss runt hela stan. Maste tyvarr gora en del besvikna med att meddela att det bidde ingen bro, men vi har hunnit sa mycket annat. :-) Vi borjar igar med att vi skulle ta oss ut till

En dag pa beachen efter en mardromsresa....
tisdag 17 mars 2009 - Sydney, New South Wales, Australien

Ja, nu har vi da gjort en dag i Sydney! Hej vad det gar. Dock sa var jag inte sa lite orolig igar natt da vi borjade var fard med bussen. Jag angrade bade en och tva ganger att jag inte fatt till det dar testamentet an, men som tur var sa hinner jag an formedla hur jag vill ha det. Det var den

Melbourne Zoo
söndag 15 mars 2009 - Melbourne, Victoria, Australien

Efter Den langa turen i Fredags sa tog vi det lite lugnt igar och J kom som sagt in till stan vid lunch och da drog vi till Melbourne Zoo. Det regnade till och fran mer eller mindre men vi klarade oss skapligt torrskodda fran varje stortskur. Da mor och J for hem gick jag och A en svang pa stan

Fodelsedag och Great Ocean Road!
fredag 13 mars 2009 - Melbourne, Victoria, Australien

Min fodelsedag firades i lugn och ro med Mor och A. Jag och A tog turistbussen runt stan forst och sedan kom mor in och vi kakade lunch och gick sedan till Melbourne Aquarium, vilket var en upplevelse i klass med Universeum. Mysigt att strosa omkring. Efter det gick vi hem och svidade om for

Ett regnigt Melbourne....
torsdag 12 mars 2009 - Melbourne, Victoria, Australien

Igar hade vi en fantastisk dag uppe i bergen akandes Puffing Billy, men jag ska inte ga handelserna i forvag. I Tisdags sa tillbringade jag och A en laid back behaglig dag i Adelaide, dar det forsta museumet besoktes. Vi gick pa tur med en urgullig farbror som nastan var lika talford som min kara

Sista dagen i Adelaide.
måndag 9 mars 2009 - Adelaide, Adelaide, South Australia, Australien

Borjade skriva har igar men var inte tillrackligt uppmarksam sa mina credits gick ut och allt forsvann....inte skoj. Men idag har jag laddat ordentligt med flis pa kortet sa nu ska det nog ga bra....eller iaf battre! ;-) Hursomhelst sa har vi haft tre harliga dagar, jag snart fyra, har i Adelaide

Klappat koala, matat kangaroo, emu och massa andra sota djur!
lördag 7 mars 2009 - Adelaide, Adelaide, South Australia, Australien

Oj oj oj, vi far se hur langt jag hinner i skriva om det som hant sen sist. Forst sa vill vi alla tacka for era inlagg och det ar med ett stort leende vi tar emot era halsningar. Tack. Vi nu iaf i Adelaide och har sa varit sedan i Fredags. Vi akte grahund hit, och det var over forvantan vad bra

Smultronställen i Sverige

Smultronställen i Sverige

1 april 2009 - 1 januari 2010

Lite gott och blandat om man vill få tips på mindre äventyr i vardagen.

Australien

Lite blandade småutflykter....

En vecka på Island

En vecka på Island

6 augusti 2006 - 13 augusti 2006

En barndomsdröm i uppfyllelse....

En kortis till i Kina.

En kortis till i Kina.

10 juni 2006 - 2 juli 2006

Ett litet ytterligare minihopp till Kinaland. Inte kunde jag tro att jag skulle fira midsommar i Qingdao två år i rad!! :-)

Arbete i Qingdao

Arbete i Qingdao

14 maj 2005 - 3 april 2006

Här kommer det att gå och läsa om min nya vardag här i Kina.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Camilla uppdaterar sin resa