Saw Grass Mills
tisdag 20 februari 2018 - Fort Lauderdale, Florida, USA

Sovit hela natten men matt i hela kroppen . Fick låna rengöringsspray av städerskan för att rengöra bilen lite från igår.Inte jättesugen att gå in på Ihop när man inte vill lukta mat ens. Jag tog en rostemacka & lite vatten. Man har ju ångest när man vet att snart åker vi hem!!

Saw Grass Mills

Sjuk
tisdag 20 februari 2018 - Fort Lauderdale, Florida, USA

Vaknade tidigt & begav oss till Dennys för frukost. Började inte så bra då servitrisen tappade två juice över Piggens rygg. Tur vi hade ombyte i bilen för tröjan blev helt förstörd! Vi fick drickan gratis men funderar på om vi skulle stämma dom ;)) Vi facetima med familjen där

Shopping
söndag 18 februari 2018 - Dania Beach, Florida, USA

Checkade ut från Tampa idag. Blev frulle på Einstein Bros Bagel , hittade stället i Las Vegas & inte sett det nån annanstans förrän idag. Testa om ni ska till USA, supergoda bagels, jag tog lax de luxe. Gott!! Sen har jag en så kärleksfull man som kör oss tre shoppingtörstande kvinnor

Clearwater Beach
lördag 17 februari 2018 - Tampa, Florida, USA

Godmorgon! Stupade i säng i går, dragits med en förkylning men som börjar släppa igen. Så därför skriver jag nu istället. Brandvarnaren på vårt rum började pipa mitt i natten sen var det rätt svårt att somna om. Vet inte vad som hände, men det bara slutade igen. Skumt!! Igår blev

Shopping
fredag 16 februari 2018 - Bradenton, Florida, USA

Frulle ingick på hotellet, sen slängde vi in väskorna i bilen & for iväg till ett mall som var ganska tradigt faktiskt. Rätt över vägen fanns Ross & TJ Max så vi pep inom där oxå. Efter allt man stoppar i sig här så  kan jag säga att det är därför jag bara köper skor, tror

Siesta Key
torsdag 15 februari 2018 - Bradenton, Florida, USA

Kom iväg tidigt imorse & käkade frukost  i Venice. Mysigt ställe men ingen rolig strand så vi körde vidare mot Siesta Key. USAs nr 1 som det står på skyltar i stan. Kan inget annat än att hålla med. Stranden är kritvit & känns som vetemjöl mellan tårna, eller nästan som

Sanibel & Captiva Island
onsdag 14 februari 2018 - North Fort Myers, Florida, USA

Efter frullen på Dunkin Donuts så körde vi mot Sanibel Island. Långa köer fast det är mitt i veckan. La oss på första bästa strand vi hittade. Spenderade tiden med att leta & plocka fina snäckor. Många som är nyfikna & undrar var vi kommer ifrån & som dessutom alltid har

Naples Pier
måndag 12 februari 2018 - Naples, Florida, USA

Vaknade utsövd i sköna sängar. Fin frukost var det oxå med gröt, pannkakor, yoghurt, scrambled eggs & bacon, bagels & allt ni kan tänka er. Vi åkte ner till Naples Pier & la oss på stranden där. Det märks det är helg, mycket folk. Vi såg några delfiner inne vid

Miromar outlets
tisdag 13 februari 2018 - Fort Myers, Florida, USA

Sov länge idag, 7.30!!Blev frukost på Ihop, scrambled eggs, bacon, hash browns & strawberrycheesecakepancakes, så gott! Vi var lite väl röda idag så vi tänkte att vi börjar med lite shopping & därefter en stund på stranden. Hrm hur tror ni det blev med det?!? Rätt gissat...;

Florida 2018

Florida 2018

7 februari 2018 - 24 februari 2018

Efter mycket om och men bokade vi ändå en Floridaresa för att fira min 50-årsdag. Hoppas det blir sol/bad/god mat och shopping 😀

Cross i LA & Hawaii

Cross i LA & Hawaii

11 februari 2017 - 25 februari 2017

Anders & Fia ska köra cross i LA. Vi avslutar med en vecka på Hawaii med sol & bad.

Jul & Nyår i USA

Jul & Nyår i USA

20 december 2014 - 6 januari 2015

Det har länge varit en dröm att fira jul o nyår over there! Nu händer det...vi börjar i New York,flyger vidare till Las Vegas o firar nyår o avslutar i Los Angeles där Fia o Piggen ska kolla lite cross.Förmodar att jag,Linn o Marcus shoppar då :)

Göteborg & Gothia

Göteborg & Gothia

14 juli 2013 - 20 juli 2013

Ska kolla o hejja på Biks F15 lag i Gothia cup i Göteborg.

New York o motocross

New York o motocross

6 juni 2013 - 24 juni 2013

Boka denna resan till New York för att träffa Nathalie som är aupair här o att det var Fias mål när hon kände sig bättre! Under vissa omständigheter hoppas vi ändå få se Nathalie innan vi åker hem...Vi har även tänkt att se lite motocross i Pennsylvania.

London

London

1 maj 2013 - 5 maj 2013

Shoppingresa med Linn,Mia o Matilda. Lite sightseeing o god mat hinner vi nog oxå med.

Kroatien 2012

Kroatien 2012

15 juli 2012 - 25 juli 2012

Bila till Kroatien

Supercross i Las Vegas

Supercross i Las Vegas

1 maj 2012 - 8 maj 2012

Vi ska åka med min bror& svägerska,arbetskamrat & hennes man till Las Vegas. Huvudsyftet för vår del är att kolla supercrossfinalen i Las Vegas,lägg på lite god mat & shopping på det...;)

Florida 2011

Florida 2011

16 juni 2011 - 8 juli 2011

Familjen,bestående av mig,min man,våra två barn kommer att bila runt i Florida i 3 veckor. Mestadels längs kusterna men säkerligen med ett stopp i Orlando oxå.

new york o californien

new york o californien

14 juni 2009 - 5 juli 2009

new york,L.A ,San Fransisco,San Diego,Las Vegas o Grand canyon

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Camilla uppdaterar sin resa