Sista dan i NY
lördag 2 mars 2019 - New York, USA

Sov lite längre idag, packade ihop & lämnade våra väskor i lobbyn. Snöat en del inatt, ganska slabbigt ute! Blev snabbfrukost på Starbucks idag. Sen gick vi en runda för Fia skulle byta några kläder. Vi tänkte gå High-line idag men den visade sig vara avstängd pga snön. Typiskt! Vi

Mot New York
tisdag 26 februari 2019 - New York, USA

Klockan ringde 04.25. Packade ut i bilen & begav oss mot flygplatsen i Miami. Flyget var flyttat från 7.30 till 7.55 & det var en jäkla tur kan jag säga. Vi hann precis med. Vilken jäkla röra att hitta till bilåterlämningen även om vi hade gps!Flög in 30 min så det tog 2,5 tim.

Soho
torsdag 28 februari 2019 - New York, USA

Låg & drog oss länge idag,skönt! Idag käkade vi frukost på en kedja som finns överallt här på Manhattan, Le Pain Quotidien. Man fick en liten bringare med uppvärmd choklad som man själv fick smaksätta sin varma mjölk med. Gott!! Vi tog lite olika & alla var nöjda med sitt

New York
onsdag 27 februari 2019 - New York, USA

Imorse blev det frukost på Starbucks runt hörnet här. Linn som inte hade mössa med sig fick tag i ett par gigantiska öronpuffar. Dom värmer iallafall, coola om ni frågar mig! Blev en tur i Central Park, men gick inte så långt in pga kylan. Har ju varit där förr! Fönstershoppade på 5th

Sista dagen i värmen
måndag 25 februari 2019 - Fort Lauderdale, Florida, USA

Även denna tidiga morgon blev det en promenad, så jäkla varmt & säkert lite feber på det! När vi kom tillbaks hade dom andra vaknat så då stack vi till Ihop & käkade frukost! Sen blev det stranden i några timmar, blåste lite idag. Lunchhungriga(sen) stack vi till Panera Bread

Mot Fort Lauderdale
fredag 22 februari 2019 - Fort Lauderdale, Florida, USA

Idag skulle vi checka ut senast kl 11.00 men vi frågade om det gjorde nåt om vi stannade & använde poolen & kunde stå kvar på parkeringen. Det gick bra & det är vi glada för( ska ladda upp foto från stranden där det finns public parking...) Kryllade av folk! Blev lite Taco

Shopping
tisdag 19 februari 2019 - Orlando, Florida, USA

Idag tog vi lite sovmorgon...till sju :)Käkade New York Cheesecakepancakes på Ihop 🥞 innan vi begav oss till Orlando premium outlets Vineland för lite shopping. Det började lite trögt men tog sig lite bättre mot slutet. Fast dollarn nästan ligger i 10 så fick vi sju par levisbyxor för

Sol & bad
torsdag 21 februari 2019 - Fort Myers Beach, Florida, USA

Jag & Linn började dagen med en morgonpromenad för att se soluppgången. Vi gick bort till piren där gubbarna stod & fiskade. Vad får vi se då? Jo två delfiner som lekte i havet, vi stod kvar hur länge som helst. Helt lyriska, lite magiskt att se dom i frihet! Frukost ingick &

Sawgrassmills
lördag 23 februari 2019 - Fort Lauderdale, Florida, USA

Mulen morgon, blev frukost på Starbucks. Idag blev det shopping för hela slanten. Eller mest att Linn, Piggen & jag inte pallar va i solen, så förkylda & febriga, ont i skinnet & hosta. Fruktansvärt tråkigt när man sett fram mot resan så! Inte jättekul att shoppa heller, allt

Sol & bad
söndag 24 februari 2019 - Fort Lauderdale, Florida, USA

Jag & Linn  var uppe tidigt för att njuta av soluppgången på stranden, man kan lixom inte se sig mätt! Frukosten intogs på Dennys. Blev sååå besviken på mina salted caramel pancakes. Alldeles för mycket gegga på! Tradigt!!Det blev strandhäng hela dagen idag, eller jag kastade in

Florida/New York

Florida/New York

16 februari 2019 - 3 mars 2019

Lite sol & värme i Florida innan vi firar Fias 20 årsdag i New York!

Florida 2018

Florida 2018

7 februari 2018 - 24 februari 2018

Efter mycket om och men bokade vi ändå en Floridaresa för att fira min 50-årsdag. Hoppas det blir sol/bad/god mat och shopping 😀

Cross i LA & Hawaii

Cross i LA & Hawaii

11 februari 2017 - 25 februari 2017

Anders & Fia ska köra cross i LA. Vi avslutar med en vecka på Hawaii med sol & bad.

Jul & Nyår i USA

Jul & Nyår i USA

20 december 2014 - 6 januari 2015

Det har länge varit en dröm att fira jul o nyår over there! Nu händer det...vi börjar i New York,flyger vidare till Las Vegas o firar nyår o avslutar i Los Angeles där Fia o Piggen ska kolla lite cross.Förmodar att jag,Linn o Marcus shoppar då :)

Göteborg & Gothia

Göteborg & Gothia

14 juli 2013 - 20 juli 2013

Ska kolla o hejja på Biks F15 lag i Gothia cup i Göteborg.

New York o motocross

New York o motocross

6 juni 2013 - 24 juni 2013

Boka denna resan till New York för att träffa Nathalie som är aupair här o att det var Fias mål när hon kände sig bättre! Under vissa omständigheter hoppas vi ändå få se Nathalie innan vi åker hem...Vi har även tänkt att se lite motocross i Pennsylvania.

London

London

1 maj 2013 - 5 maj 2013

Shoppingresa med Linn,Mia o Matilda. Lite sightseeing o god mat hinner vi nog oxå med.

Kroatien 2012

Kroatien 2012

15 juli 2012 - 25 juli 2012

Bila till Kroatien

Supercross i Las Vegas

Supercross i Las Vegas

1 maj 2012 - 8 maj 2012

Vi ska åka med min bror& svägerska,arbetskamrat & hennes man till Las Vegas. Huvudsyftet för vår del är att kolla supercrossfinalen i Las Vegas,lägg på lite god mat & shopping på det...;)

Florida 2011

Florida 2011

16 juni 2011 - 8 juli 2011

Familjen,bestående av mig,min man,våra två barn kommer att bila runt i Florida i 3 veckor. Mestadels längs kusterna men säkerligen med ett stopp i Orlando oxå.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Camilla uppdaterar sin resa